Vestlandske meierier A/S Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 HAr plutselig fått så sug etter brus:( HAr omtrent ikke drukket brus siste året, men nå har jeg plutselig veldig lyst på iskald cola! uff og uff!! Håper det går over og at jeg blir hekta på noe sunt, var epler i forrige svangerskap.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 tihi jeg går å fyser på sitronsorbet hele tiden, ligger en italiensk cafe ved jobben å gjett hvem som er der til stadigheter, var sånn jeg startet luringen på om jeg var gravid tihi..
Hormonella:0) Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har egentlig ikke tenkt over det selv...men var sambo som kommenterte det. Forrige uke når jeg bare testet negativt,da hadde jeg så fryyyyyktelig lyst på soft-ice med nøttestrø... hehehe..og det hadde jeg visst forrige gang også .vet også at min mor fikk kick etter soft-ice under begge sine svangerskap. Dette er ganske rart..også FØR jeg testet positivt da,det var da samboer fleipet å bare svarte at ;Soft.ice...er du gravid igjen nå?? og det viste det seg at jeg var...)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 hehe petronella:) så morsomt:) Selv har jeg dilla på popcorn saft is 11 uker i dag:) Jeg skjønner liksom ikke hva som skjer med kroppen fordi jeg ELSKER cola zero, eller genrelt all type brus. Før drakk jeg ca 1.5 liter daglig (vet det er mye ja) Nå byr det meg SÅÅ imot. KLarer ikke å få ned en slurk. Syns det smaker surt, bittert og stygt rett og slett... Merkelig dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå