-carina- Skrevet 11. mars 2007 #1 Del Skrevet 11. mars 2007 Når avsløringen for forrige runde med hemmelig juli-venn var? Holder på å lage liste nå... Men da må jeg jo se hvem som var venner med hvem i forrige runde. Orker ikke å lese ALLE innleggene, enklere om jeg husker dagen innlegget ble lagt ut... Noen som husker dagen det var avsløring? 10 februar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 11. mars 2007 Flaks, sa Suverin Suveren! ;o) Jeg klikket meg bakover ett klikk, og tenkte at jeg fikk begynne å lete. Og der stod det med store bokstaver midt på siden... Ja, ja, flaks skal man ha en gang i blant... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #3 Del Skrevet 11. mars 2007 Haha, flaks må man ha :-) Og da kom jeg også på at jeg kjøpte meg to flaks-lodd istad som jeg ikke har skrapt :-) Jeg får tusle meg ned i bilen å hente de:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2007 Håper du har mer flaks enn meg, da! Lykke til med skrapingen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå