Gå til innhold

April: vi har ikke vann!!

Anbefalte innlegg

Vannet har blitt stengt av her pga en vannlekkasje i nabogata. Ikke vet vi hvor lenge, men vi ser de driver å graver der borte. Vannet forsvant i 11-tiden. jeg var så sent opp i dag at jeg ikke har pusset tenner eller noe på badet. Har vært på bensinstasjonen nå og kjøpt litt vann sånn at vi hverfall får vasket hender etter å ha vært på do og pusset tenner. Så får vi se utover dagen.. Kansje det blir et dusjebesøk hos noen etterhvert.. Tenk før da når de sjelden vasket seg.. jeg er avhengig av å dusje daglig da, som de aller fleste av oss.

Er hvertfall glad for at vi ikke har omganssyke i helga!

Kanskje det blir middag på McD i dag. Det er like ved oss, og der er det også drive in! Kansje det er best! Tihi..

Merkelig nok tar jeg det hele med største ro og tenker at vi får vannet tilbake snart, mens samboeren min er mer stressa. Det pleier å være omvendt.. jaja. Det ble langt dette her om ikke å ha vann en søndag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8577085-april-vi-har-ikke-vann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. det kommer nok tilbake :) Men veldig kjekt å ha en god grunn til å gå på mc-ern da! ;) Vi hadde det for et par dager siden i håp om at snuppa skulle så i seg litt mat...

Skrekk og gru! Tenk om dere hadde hatt omgangssyken, ja! Det hadde vært ille det!!! :S

Lenge leve bensinsasjoner!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...