Gå til innhold

Mammas helg!!!


-carina-

Anbefalte innlegg

I går var jeg på utdrikkingslag hele dagen (fra 0830 til 01). I dag har jeg (riktignok avbrutt av endel amminger) sovet helt til 10!!! Så tok mannen min Karsten med seg for å besøke broren min og jeg er hjemme alene helt til 15!!!! Johoooo!!! Har ikke vært hjemme alene i leiligheten på fire måneder, jeg!

 

Nå har jeg dibbet litt, skal ha meg en liten dusj. Og så får jeg ordne til med hemmelig venn... Kanskje dibbe litt til. Og da har vel klokka blitt 15, kan jeg tenke meg! :o)

 

Er litt deilig å ha fått en så stor gutt at han ikke behøver å være "limt til meg" lenger, men jammen meg litt vemodig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å det hørtes godt ut:-) Bare å ta seg en dusj i ro åpg mak. Har heller ikke vært alene hjemme på masse måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres deilig ut. trenger nok det iblant. har nok en litt mammadalt baby men nå skal mamma gjøre mer bare mammating så det blir godt og. skal jo snart begynne å jobbe. har ikke vært fra babyen min siden han var 4mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjekt da :-) Det gjør godt å få litt alenetid - håper det blir litt mer av det på meg også etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offja, burde snart øve meg på å ikke være så knytta til Jørgen nå som det snart skal ut å jobbes. Er jo borte fra han når jeg trener eller shopper, men det er jo bare 2t her og der. Nei, en hel dag hadde vært godt både for meg, Jørgen og gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut! Det er jo greit å kunne være litt mer fri etter hvert som han blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i 50-års dag til min mor igår, så da var Kjell Ove hjemme med Oda. Jeg var kjempe trøtt og sliten idag, så da ble jeg hjemme mens min kjære tok med Oda på søndagsmiddag hos sine foreldre. Det var kjempe deilig å få være litt alene. Men istedet for å dibbe og slappe av, fikk jeg ryddet og vasket litt (men nå som jeg er ferdig er det deilig å slappe av og lukte på nyvaskede golv:-) Det tar en evighet å komme i orden i vår nye leilighet, det er alltid noe å rydde og vaske:-)

 

Det var nå herlig å få ryddet og vasket i fred og ikke minst få høre på den musikken jeg liker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm glemte å skrive at også jeg syns det er deilig at far kan ta med seg minsten ut:-) Høres ut som du har kost deg i helgen Carina:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var godt med en helg uten barn. Savnet Karsten masse, jeg har stort sett bare vært ute på kveldstid etter hans sengetid etter at han ble født. Så han har jo vært som klistret til meg i 7 1/2 mnd, det var jammen rart å være "barnløs". Men det er godt å få savne gutten også! :o)

 

Men selv om jeg var på utdrikkingslag hele lørdag så var jeg hjemom eller de var i byen, så jeg ammet ham da gjennom hele dagen allikevel... Fungerte faktisk veldig greit, det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...