Gå til innhold

kan kvalme være tegn på fødsel?

Anbefalte innlegg

eller er det bare meg som prøver å få alt som skjer til å være tegn på at fødselen er i gang? hehe :) 8 dager til tremin, og litt utolmodig. våknet i natt og var veldig kvalm, og er det enda....men det kan vel være tusen ting. ingen kynnere eller rier, som jeg kan kjenne, vondt i korsryggen det er alt. dette kan vel drøy tenker jeg....

mmmm, får være positiv og tenke at hver dag som går, er en dag nærmere fødselen... :)

Lykke til alle sammen!!

Fortsetter under...

Annonse

håpe og det er tegn på at noe skjer....våknet inatt..kjempekvalm,vondt i rygg og mensensmerter på enn måte,og veldi "luftig" i magen...måtte stå opp og sette meg i stua..var så dårlig...vett ikke helt va det er..en slaks forberedelse?

Jeg er også kvalm i dag... har vondt i hodet og føler meg varm også. Huff og huff ;) Er så redd for svangerskapsforgiftning jeg, siden 2 av mine venninner har hatt det. Føler at jeg har vondt øverst i magen også, men det er sikkert innbildning. Var hos legen i dag og blodtrykket var greit. Har 7 dager til termin og er SÅ lei.

Grunnen til at vi blir kvalme nå rett før er at det er trangt i magen og magesekken. Jeg har gått rundt og vært kvalm de siste 2 ukene- uten at noe er skjedd, til tross for mage/ryggsmerter alla mensen og diverse kynnere. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet alle sammen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...