Gå til innhold

Takk for selskapet!


Prinsen & Prinsessens mamma

Anbefalte innlegg

Min fødselspermisjon går nå mot slutten, og en ivrig pappa gleder seg til 4 måneder "fri". =) Jeg og prinsessen reiser på besøk til mine foreldre førstkommende torsdag, og mannen min kommer etter i månedsskiftet. Vi er ikke hjemme igjen før påskeaften, og jeg begynner på jobb igjen 10. april. Derfor vil jeg benytte anledningen til å takke dere alle for selskapet i permisjonstiden, og for koselige treff med Oslo-gjengen. Ønsker dere alle lykke til videre, og nyt den herlige våren som nå er like rundt hjørnet.

 

Stor klem fra Hilde og Victoria =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare skyte inn at ETTER at jeg begynte i jobb igjen har jeg kommet på lista med flest innlegg og flest nye tråder! :-) Jeg sitter ved pcen og skal planlegge undervisning, men internett er så forstyrrende! :-)

 

Lykke til i jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da dette hørtes vemodig ut! Du er da hjertelig velkommen innom her selv om du skal begynne å jobbe igjen. (Bare spør Hoppetussa om hun dibber noe mindre nå selv om hun jobber! ;o)

Det er rart hvordan tiden går. Før småttisene kom så følte jeg at jeg skulle være hjemme leeenge. Er en liten stund igjen til jeg skal begynne å jobbe, men det er nå egentlig like om hjørnet.

 

Det har vært kjempekoselig å få være på treff med deg og trivelig å dibbe med deg! Men håper jo å treffe deg igjen selv om du skal jobbe, da! :o)

 

Stor klem tilbake til deg og Victoria fra meg og Karsten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...