Gå til innhold

er det bare jeg som mister sex lysten her???


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi prøvde i nesten to år før jeg ble gravid og etterhvert så ble det til at jeg hadde sex nestn kun for å bli gravid. Så etter jeg fikk positiv test og sambo ville ha sex etterpå så forsto jeg nesten ikke hvorfor det var nødvendig, hehe:-) Var helt merkelig å skulle ha sex igjen uten å skulle bli gravid. Nå har jeg merket at jeg er litt hoven nedentil så det kjennes litt "rart" ut.. Lysten er liksom ikke helt på topp nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen.. kan ikke huske sist vi hadde sex! Stakar sambo.. men kvalmen holder sexlysten borte! Satser på at alt blir bedre om ei stund! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er kjempe forvirret stakkar;) Med første man ble jeg helt nymfoman, men nå er det mer enn nok med å sitte i armkroken... koslig nok det liksom... Så han skjønner ingenting stakkar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Det er bare en myte at man får så stor sex-lyst av å være gravid. Føler meg som en gassballong, bokstavelig talt. Sammen med kvalme er det ikke akkurat noen hot følelse for tida.

Tror forøvrig dette er grunnen til at mange menn mener det er så veldig sexy med gravide damer: at vi er mindre interessert, og derved automatisk interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samma her i grunn..dvs,sovner jo gjerne før d overhodet blir snakk om jeg da:o) når hodet treffer puta-da sover jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen til denne...Jeg har og mistet helt lysten, var faktisk en av de tingen som gjorde at jeg mistenkte jeg var gravid, jeg har vel alltid vært den som har vært mest opptatt av sex til tider :-)

Nå stakkar har det vært 1 gang i uka og knapt det. Er ikke spesielt dårlig heller og kan ikke skylde på det, men i uka etter jobb er jeg ferdig, så skal det bli noe må det være i helgene.

 

Huff, håper det bedrer seg, han kan jo ikke tørke i 7 1/2 mnd til, han klager ikke da....enda ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svært lite av den sorten her i gården også. Helt greit for meg, greier meg fint med bare armkroken hans men han stakkar blir tussete innimellom ;) Men jeg merker at lysten er der av og til iallefall.

 

Sist jeg var gravid var jeg nymfo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har jo vært veldig forsikt når vi har hatt sex siden vi har mistet så mange ganger. Men har ikke fått beskjed om at det kan være farlig...

 

Vi har begge store behov, og tror han får dekket sine.. Men merker jo at formen er ikke helt på topp, så blir ikke hver dag...

Men syns det er passelig slik vi har det nå... Sex er viktig, men merker at jeg også trenger mye kos og omsorg i denne tiden:) Og det er vel så viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er omvendt hos meg.. hadde ikke sånn kjempe stor sexlyst før jeg ble gravid... men nå er lysten der, og til de grader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet flere ganger og er så redd for at noe skal gå galt at det bare har blitt en gang siden vi fikk positiv test. Klart det vanligvis ikke er farlig, men prostaglandiner i sæd er kjent for å være sterke nok til å sette igang en fødsel. Kontraksjoner i skjeden i forbindelse med orgasme er jeg også redd for. I tillegg legger jeg meg alltid før mannen min om dagen (er uendelig trøtt), og om dagen har vi en toåring å passe på, så her blir det ikke mye sex, nei! Har dårlig samvittighet for det overfor mannen min, for jeg vet godt at han savner det, men det får heller vente til jeg er litt tryggere (og litt mer våken...).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...