Gå til innhold

Noen fra Arendal - Risør området her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Jeg ble selv født på arendal sykehus og døpt i risør kirke;) men har ikke bodd der siden jeg var to år.... men det er en helt fantasisk by, tenkte jeg skulle ta med meg samboeren til risør til sommeren så han får sett hvor jeg er i fra;)

hei hei. Bor i Arendal jeg også:) Har ikke barndommen min her, men har bodd her en stund:)

Bare lurer men har dere andre vært på noe svangerskaps kurs eller skal dere? Min lege har skrevet meg opp på et som begynner etter påske:)

Kanskje vi sees:) ?

Annonse

Til Solshinn:

Det er min lege som har skrevet meg opp på svangerskapskurset.

Det holdes over Bitten barneklær, på den helsestasjonen i 2. eller 3. etasje.. (Bitten barneklær er den butikken på hjørnet ved pollen) Har aldri vært der selv, men er slik min lege forklarte det:)

Det skulle holdes rett etter påske..., jeg skal få mer info på neste lege time, som er om to uker. Så jeg vet mer da... Men hør med din fast lege, det er dem som skal henvise oss... tror jeg...:)

Er ikke så flink til å forklare, men håper det var til litt nytte:)

Hei hei alle søringer:)

Ville bare si at det var kjempe koselig at det er flere av oss fra samme området. og hvem vet kanskje vi også treffes på sykehus eller svangerskapskurs.

Og tusen takk til deg Leanna som ga meg de RIKTIGE vei beskrivelsene til helsestasjonen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...