Gå til innhold

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa posetiv i morges...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!! Så hyggelig. Send litt babystøv da vel :o)

Skrevet

Gratulerer:-) Lykke til videre!!!

Skrevet

for en morgengave, gratulere kjempe masse til deg, kos deg med spira-

klem fra mammaen til marcus

Skrevet

Sender forresten masse

**********************************************************************************************************************************************************************************************babystøv******************************************************************************************************************************************************************************************************************

til dere alle, og takk for alle svar...

Skrevet

Da suuuuuger jeg til meg babystøv.

Glemte å ønske deg lykke til videre...så lykke til. Kos deg masse med spiren og magen fremover :o)

Skrevet

Oi, oi, oi så spennende :) Gratulerer så masse, heldige du! Ja, nu får du bare kose deg og hold oss andre oppdatert på symptomer og andre kjekke ting som skjer i et svangerskap.

Jeg er så babysjuk nu at jeg er fristet til å ta alt babystøv selv, men vi får vel dele det mellom oss prøvere ;) Lykke til KristineH!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

har ingen symtomer egentlig utenom uteblitt mens, er på dag 45 og testa negatvt på dg 40, så d finns håp selv v neg test. videre lykke til dere alle...

sender litt mer ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************babystøv********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så mye!=)

Skrevet

gratulerer så mye...=o)

Skrevet

gratulerer så mye:-) hvor langt over var du før du testa positivt?

Skrevet

vet ik når el var, har hatt ujevn syklus 28, 30, 35, 21 og så gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...