Gå til innhold

Overvektig og venter tvillinger?

Anbefalte innlegg

Hei...

Er det flere store damer som venter tvillinger. Er kjempe bekymret for min vekt ( som er langt over gjennomsnittet) og det faktum at jeg skal ha tvillinger med termin 07.08.07. Hadde vært koselig å dele erfaringer med andre som har det på samme måten.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8576193-overvektig-og-venter-tvillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg venter også tvillinger :-) og er overvektig. Var 96 kg når jeg ble gravid. Er og bekymra for vekta. Hvordan svangerskape skal gå, hvor stor jeg blir. Hva hvis jeg må ha keisersnitt... Har mange spørsmål som jeg lurer på. Men prøver å glede meg over graviditeten forde :-)

Hei. Jeg er OVERVEKTIG og skal ha tvillinger....veier mye mye mer enn Sito15....huff kipt altså.

Er bekymret som bare det...har lagt på meg snart 10 kg og er i uke 21. Foreløpig er jeg veldig frisk da...har flott blodtrykke og alt er i orden. Har ikke tegn til diabetes eller sv.sk.forgiftning.

Men kjenner jo på bekken at det begynner å bli ganske tungt å bevege seg....prøver å være så aktiv som mulig.

Hvor langt på vei er du da?

Hei..

Er nå 19 uker og har ikke lagt på meg "mer" enn 4 kilo. dette er mer enn nok når jeg veier et tresiffret antall kilo. heldigvis har jeg en lege så er ok, men er spendt på hvilken videre oppfølging jeg kommer til å få. Jeg venter toeggede tvillinger med termin 07.08.07. Jeg kjenner det også i bekkenet - kjener ut som om jeg er sår i lysken når jeg går og står mye. Hvor skal du føde?

jeg skal føde på Rikshospitalet. Hva med deg? Jeg er 21+4 i dag, iflg jordmor....og jeg føler meg høygravid allerede....dette blir tungt...men skal prøve å få beveget meg litt mer nå som det begynner å bli mildere og bart på bakken.

Har du barn fra før?

hei..

Skal føde i kristiansund. Har en sønn på 4 ( blir 5 i nov) fra før. Kjenner det godt i bekkenet nå, men hadde tenkt at jeg skulle greie å holde ut på arbeid ut mai før evt. sykemelding - det blir langt svangerskap dersom jeg må holde meg hjemme. Enig med deg - det er viktig å holde seg litt i bevegelse nå - skal på UL etter påske og da håper jeg å få litt mer svar på hvor store de er o.l.

Klem fra meg og lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...