Gå til innhold

trodde halsbrann var et typisk jentetegn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gutt, og da hadde jeg masse halsbrann....nå tror jeg det blir jente, og har hatt veldig lite halsbrann. Flere som har det sånn? Så det var en undersøkelse på din baby nå, og der var det mange som fikk baby med mye hår når de hadde mye halsbrann.....kanskje jeg får en baby uten hår denne gangen?! Gutten min hadde i hvertfall mye hår, og jeg hadde mye halsbrann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veldig mye halsbrann med førstemann og det er gutt, og denne gangen har jeg like mye og venter jente. Tror disse tengnene er litt ymse egentlig.

Skrevet

hei!

jeg har det omvendt. har en gutt fra før. denne gangen venter jeg jente, og har mye mer halsbrann enn forrige gang.

min svigerinne opplevde det samme som deg. hun hadde mye mer halsbrann da hun fikk gutten sin enn da hun fikk jenten.

er nok veldig forskjellig dette... :)

Skrevet

Jeg har to gutter og venter min tredje. har hatt 3 svangerskap med masse halsbrann (fra ca uke 12) alle gangene. Ingen av dem har hatt spesielt mye hår.

Skrevet

Venter jente -ingen halsbrann. har aldrig hørt at det har noe med hår å gjøre. søstra mi hadde ingenting sist å fikk en gutt med MASSE langt hår!!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...