Gå til innhold

dere med ikm uke 11, når skal dere teste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, jeg tok en liten test i dag jeg...hehe. Har IKM om ca en uke. Men det er vel saa mye fordi jeg kan ha bommet helt og muligens ha IKM mye tidligere, da kroppen er litt ute for tiden. Men, den var svakt svakt positivt, som for meg betyr ingen verdens ting. Jeg har pcos (som ikke gaar ut over EL - thank God...) saa da kan jeg visst ha supersvaker tester naar som helst uten aa vaere gravid.

For meg er det bare superklare sterke streker som gjelder, og det har jeg IKKE i dag.

Tenker jeg tar en test hver soendag framover, muligens en paa IKM som jeg tror er neste fredag, er helt ferdig med testehysteriet, bruker heller penger paa andre ting kjenner jeg...

Har brukt fryktelig mye penger paa tester siste halvaar, saa en gang i uken faar holde. Da blir det altsa tidligst fredag neste gang.

Spennede!!

Hvis jeg klarer å holde meg, skal jeg teste på IKM dagen, dvs søn 13. mars. TR pleier alltid å være veldig presis, i tillegg pleier jeg å spotte et par dager i forveien (dvs nå til fredagen). Hvis jeg ikke spotter noe til fredagen, spørs det om jeg klarer å la være å vente til søndagen da :o)

Sist jeg var gravid uteble TR helt, da var det ikke antydning til litt spotting engang.

Annonse

Det var da svärt sá mange tálmodige jenter pá tráden da!! vente helt til pá dagen ikm? helt umulig for meg assa! :-)) har ikm den 17. sá jeg tester nok pá onsdag jeg da! hehe Beredt fikk jo positiv 4 dager för!

lykke til jenter!

Annonse

Jeg har IKM den 17 eller 18. Forrige pp testa jeg på IKM dagen (negativt åf kårs) og fikk mensen dagen etter. Så denne gangen har jeg tenkt å vente til dagen etter IKM (alrså 18 el 19....hm). Tålmodighet er en dyd :) Dessuten har jeg bare en test liggende, og den kan jeg ikke bare kaste bort!

er nok en testoman jeg og men denne gangen har jeg ikke så lyst å kaste bort dyre tester på tull=P

sist pp testa jeg negativ på ikm dagen og 2 dager etter kom tanta, og gangen før der testa jeg negativt på morgenen å så kom tanta utpå dagen, så nå får det være nok=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...