Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har prøvd siden november 2005 og jeg har ønska meg barn lenger enn det. Ja vi er unge, men ønsket er like stort forde- har alltid ønska å bli ung mor:)

Vi kan ikke bli gravide uten prøverør pga svært dårlig sædkvalitet (de fant ikke en levende sædcelle på sist prøve).

Annonse

Hei.

Jeg er 23,straks 24.

Har prøvd siden 2004/2005.

Skal inn til prøverør snart, her ventet i 6mnd nå. Håper på å komme igang snart.

Det de har funnet av grunn er litt PCO og en tett eggleder hos meg.

Var det meg du snakket til rosa tårer?

Vi har ikke greid det før nei...aldri vært gravid:(.....Vel han har tatt masse vitaminer...men det er ikke noe forbedring......så går han på antibiotika nå i tilfelle du skulle være noe betennesle i prostata- men legen sa at vi ikke skulle forvente at det skulle bli bra av den grunn.

Annonse

Det går bra ja;)

Han har tatt 2 prøver og i den første fant de noen få, så vi håper at vi kan finne noen vi kan bruke. Det er et stort skritt å bruke donorsæd- men dersom det er enste mulighet for oss, så tror jeg nok vi vil det. Men jeg tror og håper vi kan bruke mannen min sine.....vi trenger jo strengt tatt bare 1 sædcelle,,,,som legen sa...:)

Enn dere da, hvordan går prosessen deres?

Jeg er 22 år, blir snart 23.

Vi har prøvd i 2 år og 3 mnd.

Hatt en avbrutt IVF pga overstimulering( fikk tatt ut egg, men ikke satt inn) Og skal nå ha fryseforsøk antagelig uke før påske.

Så Bella vi er flere unge her inne:-)

jeg er 29 og vi har prøvd siden sommeren 04 å bli gravide.

ble gravid på 1ste forsøk med insiminering men han døde i uke 16/17.juni 06

Har prøvd 4 ganger etter det,men ikke blitt gravid...

nå er vi i gang med 1ste ivf forsøk.....Satte inn 1 egg 8.3.

Jeg har pcos...

(Men er ikke overvektig-har pondus da men,hehehe....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...