Gå til innhold

April: Nå var det så stille her at jeg bare skal snakke litt med meg selv.. ;)

**synne**

Anbefalte innlegg

ENDELIG har det komt folk og jobber på badet vårt!!! Vi fikk tilbud fra fliseleggeren om pris for å fikse opp gulvet der nede og å legge flisene. Pris uten materialer: 10.000!!!!!!!!!!!! HALLO???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nei, så gubben ringte en kamerat av faren som driver med "polakker". -Hvitt altså.. ;) Og de kunne fikse gulvet, sette opp veggene, montere innredningen, legge flisene for 9000!!!!!!!!!!!! -Sikkert litt kompispris, siden det er kjente, men likevel.. Så nå er snart veggene oppe, gulvet er rettet, og flisene kommer opp til uka! Og så kom elektrikeren som et skudd når gubben sa at snekkerne var klare til å sette opp veggene.. "Jammen de kan jo ikke det!! Jeg kommer om en time!!!" Hehe.. Gjelder visst å legge litt press på disse håndtverkerne...

Så skal gubben ringe rørleggeren og sjekke at de har bestilt badekar og do til oss.. Så vi slipper å vente 5 uker på dette når vi endelig ringer dem for at de skal fullføre jobben... Øyner jeg et lite håp om at badet kanskje blir ferdig før termin nå?? Nja... Det nærmer seg iallefall... :) Er bare 5 uker igjen nå, så det begynner jo å haste litt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig da og endelig få gjort noe. Virket nesten som du begynte å bli dritt lei hele greine.

Må bare spörre deg litt om dette badet.

-Hvor stort er badet deres?

- og hvor mye kostet flisene pr kvm?

Vi skal nemlig pusse opp (om vi får huset vi skal titte på) badet der og ha ny baderoms innredning, men da bestemte jeg og mannen oss for att vi kunne flise hele badet, men lurer litt på hva slikt koster i Norge.

Og da passet det bra og spörre deg som er midt oppe i det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ganske dritt lei nå.. hehe... Men nå går det som sagt endelig på frem..!

Gulvflisene vi har valgt er forholdsvis dyre..men de var såpass mye finere enn alternativet, så vi slo til.. De koster 350 kr pr kvm... Men du får jo mye billigere fliser enn dette da!! Fine fliser på obs bygg til 129 kr pr kvm... greie fliser på tilbud til 99 kr også..

På veggene har vi valgt membrerte baderomsplater. De koster vel rundt 4-500 kr pr kvm... Eller var det pr plate..? Iallefall... Fliser koster ikke allverdens for tiden, og er du heldig kan du gjøre et skikkelig kupp! ;) vi valgte platene for det var mindre arbeid.. :)

Håper dere får huset dere har sett på da!! Og velkommen tilbake til "gamlelandet"!! ;)

Badet vårt er ikke så stort..6 kvm bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...