Gå til innhold

tidlig mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 10, har fått mage allerede, er andregangs fødende.

har hørt den skal komme tidligere,men syns den var litt vel tidlig.. noen andre som har fått mage tidlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lagt merke til at noen ser ut til å få mage veldig tidlig. Selv er jeg straks i uke 12 og har ikke fått noe merkbart mage ennå. Er første gang jeg er gravid, og jeg begynner nesten å lengte etter at det skal vises litt snart.

Det kommer an på så mye forskjellig som kroppsform, hormoner, matlyst de første mnd, om man blir kvalm eller ikke, om man blir veldig treg og oppblåst i magen, hvor mye væske kroppen binder etc. Så derfor er de fleste variasjoner normale enten magen kommer før uke 10 eller den ikke synes før i uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde problem å skjule det når jeg var ti uker med andremann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 10. Annengangs.

Slik som magen min er nå var den vel i uke 18 sist. Helt kriminelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...magen min henger vel fortsatt igjen etter sist føler jeg, føler at jeg har sett gravid ut lenge allerede og er i uke 6 :s

er hvertfall gla jeg slipper å holde inn magen til sommern;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde en skikkelig oppblåst periode fra uke 8 til i forrige uke (uke10).. Men de siste dagene har det gitt seg litt, sammen med kvalmen... Er kun oppblåst på kvelden. JEG merker jo at magen er større, men er sambo ser det ikke slik som for 2 uker siden. Da var jeg STOR.. men nå regner jeg med at det går en stund også kommer magen for fullt:) Gleder meg masse:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke bare er meg... Har gått rundt å lurt på hvor stor jeg skulle bli denne gangen. Var jo like stor i uke20 med første mann. Uff... Godt samboeren min liker det da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...