Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det fra første samtale til dere var i gang med spraying?

Hva synes dere om klinikken?

Hvem er det dere har mest kontakt med på klinikken og hvem er det som gjør selve beahndlingen?

Vi har hatt 1. samtale...og nå er mannen satt på antibiotika + at vi måtte ta flere prøver som vi venter på å få svar på...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8575594-noen-som-bruker-medicus-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bella 16 pp.

Jeg er ikke på Medicus,men venninna mi er det.

Jeg er selv på St.olav.Jeg forstår det slik at venninna mi er veldig konfortabel med Medicus,både damene som jobber der og doktor Sørdal selv får bare rosende omtale av henne.Venninna mi sa at i motsetning til offentlig sykehus var dette som å komme "hjem"

Har forstått det slik at der er det bare å ringe om man lurer på noe.

Bare det å ringe kan være en utfordring i seg selv på offentlig sykehus !

Lykke til !

Klem fra

Jeg ble henvist til st.olav i mai i fjor,og er i gang med mitt første forsøk nå.

Skal ha uttak i kommende uke....C";).

Vil tro at dere kan komme igang på medicus straks mannen er ferdig med antibiotikaen,hvis dere er ferdig utredet da.Om ikke utredes vel du i den tiden mannen får behandling.Er ingen ventetid på Medicus som jeg har forstått det!

Annonse

Jeg har brukt Medicus, og er superfornøyd (har nå en liten gutt i magen).

Mannen min ringte og sa at vi var interessert i å begynne behandling,

og at jeg akkurat da hadde mens. Kari-Mette på kontoret ringte da meg med en gang og lurte på når mensen begynte, og vi var i gang!!!

Jeg regner dermed med at dere er i gang så snart dere kan!

Vi hadde mest kontakt med Kari-Mette, mens uttak og innsetting ble gjort av doktor Terje Sørdal.

Har ringt og spurt og grevd om det meste, uten at jeg har fått inntrykk av at de er lei maset mitt *he-he*.

Hvis vi kommer til å gå for søskenforsøk, så er Medicus helt klart førstevalget vårt!

Er som sagt superfornøyd!!!

Lykke til!!

Benytter sjansen til å skryte av Medicus. Alle som jobber der er helt supre! Jeg begynte hormonbehandlingen på syklusdag 21, etter 16 dager med spray, fulgte 9 dager med sprøyte før uttak og innsetting uka etter. Vil spesielt fremheve Kari Mette. Hun har vært god å ha hele veien. Flink til å svare på spørsmål, og man føler absolutt ikke at man forstyrrer! Det er Dr. Slørdal som foretar ultralydundersøkelser, uttak og innsetting, mens "damene" tar seg av det praktiske underveis. Tror faktisk han hadde vært litt "lost" uten dem ;)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...