Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 jeg må innrømme jeg har litt noia for d når jeg veit d ligger en baby der inne...er redd for å miste jeg...bare i uke 9+4 enda..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Hei det er ingenting å være redd for.. kan ikke skje noe galt med babyen.. mister det ikke ved å ha sex:) vi hadde sex gjennom hele svangerskapet forgje gang.. tilogmed dagen før jenten vår kom til verden:)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 jeg har vært inne på Ul på Sykehuset fordi jeg hadde blødd mye. Legen der inne sa iallefall at jeg kunne ha sex så mye jeg ville. Det hadde ingen ting å si for barnet, for det lå så godt beskyttet. Så lenge jeg hadde vanlig sex (ikke brutalis) så gikk det bra, det.. Så det er bare å kose seg:)
Hormonella:0) Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Nei..det er jeg IKKE redd for,ennå jeg har hatt en MA tidligere. Sex har ingenting med det som skjer med barnet,det skader ikke. Synes nesten jeg er ennå mer følsom på hele kroppen,og nyter det på en annen måte. Man kan jo ikke gå 9 mnd uten sex...iallefall ikke jeg.). Men man må jo gjøre det man føler for selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå