Gå til innhold

Lett rødfarge i trusa.. lurer litt..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna idag med lys rød farge i trusa, slik det pleier å være rett før mensen kommer..er vel mormunnen som modnes.. 8dager til termin.. Hvor lenge går det før noe skjer?? Når kommer riene tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er svært forskjellig... må jo være et tegn på at noe er i gjære, for å si det sånn, men kan sikkert gå en stund også. (For et deilig svar, det var sikkert oppklarende...) Lykke til, i alle fall

Skrevet

om det er veldig lyserødt er det nok ikke noe farlig og heller ikke noe på gang...

Jeg fikk det samme, og det var bare en liten brist i livmorhalsen i et blodkar...

Fordi livmorveggen er så skjør så tett på fødselen hender det ofte at en får litt lyserødt blod i trusa ;)

Som oftest sier JM at du ikke skal bekymre deg over dette så lenge det forblir lyserødt, og at det gir seg etter en liten stund...

Skrevet

Takk for det.. har litt "mens" smerter nå og hatt murringer og ryggvondt noen dager.. Får bare se da..:o)

Skrevet

ja det er vel sterke kynnere antar jeg...

Slik gikk jeg også de siste 2-3 dagene før fødsel..

Når "menssmertene" blir så vonde at det er vondt å sitte, ligge og stå, da kan du regne med at de orntelige riene er begyndt! ;)

(selv om noen ikke engang merker de orntelige riene, men det er veldig uvanlig og skjer helst hos flergangsfødende ) :)

Håper dette hjalp litt, så får du bare være tolmodig og vente å se.. er ikke så mye annet å gjøre egentlig...

:)

Skrevet

Jada, går nok greit:o) rødfargen var mørkere enn lys rød, lik den er før mensen. Men kan vel gå en tid dette. Da får jeg tid til å rydde/vaske litt her før guttebabyen kommer..=)

Skrevet

er som regel ikke noe galt om du ikke har vondt sammen med blødningene ;)

Så du kan nok ta det med ro, om det ikke er VELDIG store blødninger ;) (da mener jeg mensen mengder)

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...