Gå til innhold

Ingen tegn på UL??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg skal visst være 7+2 , har vært hos legen 2 ganger alt, for hun tok UL ,men fant ingenting i livmor?? (hjelp)kun en tykk hinne sa ho.

Var der på tirsdag, og nå på fredag, hun skjønner ingenting sier hun, så jeg må tilbake igjen nå til tirsdag.

blodprøver viser at jeg er 7 uker , og urinprøven slår ut positivt med en gang

Noen her som ikke har funnet noe på UL heller??

Jeg er temmelig bekymra kan man si.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ja jeg skjønner at du er bekymra,men prøv å tenke posetivt. selv om det sikkert ikke er lett..

jeg har ikke opplevd noe lignende, men leste om en som var å tok ul, der apparatet ikke var i orden.. du kan jo høre om hun vet det er i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI

Dette er jeg ikke vært borti, så her kan jeg ikke komme med noen råd, men kan iallfall skjønne at du er fortvilet og redd. Ønsker deg all mulig lykke til og håper de finner noe der. Krysser fingrene for deg, jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for støtten dere gir,

gruer meg til tirsdag egentlig.

Tror apparatet er i orden, for hun er slik fødselslege?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes merkelig ut synes jeg. Selv har jeg ikke tatt ultralyd så tidlig, jeg var i uke 10 og da så vi en hel del.

Men kan det være at du har kommet litt kortere enn det dere tror? Hvis man f.eks er i uke 5 eller 6 er det jo ikke stort mer enn en liten prikk man kan se der inne har jeg hørt. Hvis du har lange sykluser eller har hatt eggløsning litt senere enn du pleier så kan det jo hende at det er hele forklaringen tenkte jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det hadde vært toppen isåfall, phuh, men siste mens startet 21.01, og blodverdiene sa 7 uker?og min syklus er egentlig stabil også.

Phuh, men da krysser jeg alt for at det KAN være dette, som er grunnen.

TUSEN TAKK, godt å få dele med noen her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...