Gå til innhold

Positivt uke 9-klubben!


Lillemor + bittelillemor

Anbefalte innlegg

hvordan går det med alle i uke9-klubben?

 

Jeg har hatt litt blødninger i helgen, bare bittelitt, og ingen smerter i det hele tatt, men er likevel litt nervøs. Skal ringe legen imorgen tidlig. Håper det går bra! Typisk at sånt skjer når det er helg! (Kunne vel sikkert dratt på legevakten, men siden det er så lite, droppet jeg det).

 

Bortsett fra mini-blødningen har jeg masse graviditetssymtomer! Puppene har vokst (!!) og er ømme, er ganske trøtt, og hormonene har full kontroll på humøret mitt. det er ganske skummelt! Er heldigvis for det meste i veldig godt humør (har jo mye å være glad over fortiden!), men plutselig kan jeg bli helt forvilet over den minste lille ting.. :) Litt slitsomt, spesielt på jobben (ingen vet jo at jeg er gravid ennå...)

 

Det var dagens sammendrag. håper vi kan fortsette med 9ukers-klubben. koselig å ha noen å prate med - jeg har jo ikke fortalt dette til noen, bare samboeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,denne klubben må vi fortsette med :)

 

Her også er hormonene ute og løp sitt eget liv.....graviditet kan virkelig gå utover ett forhold altså....travelt...

Ellers så gar puppene vokst litt (hurra) og dei er veldig ømme,og er på bommelomm hele tiden .....hehe.

Har fortsatt litt mensen smerter,men ikke så veldigt mye,har også hatt en del hodepine,og kjenner at kvalmen kommer litt på kvelden nå....å jeg er bare 5+1 i dag.....hm....håper det holder seg til så lite. Er også utrolig trøtt på kvelden.....ble visst en del symptomer dette :)

 

Har enda ikke fortalt det til noen,kommer vel ikke til og gjør det heller denne helgen tenker jeg.....får se om anledningen byr seg neste helg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei solstråle!

En del symtomer ja.. men det er vel vanlig..

 

jeg har heller ikke fortalt det til noen enda, selv om jeg har SÅÅÅ lyst! men har lyst til å fortelle det personlig da, ikke på telefon eller mail eller noe sånt. så da venter jeg heller til jeg treffer folk. nå har jeg også tenkt å vente til jeg har hørt mer ang denne lille blødningen min. håper å få en tidlig ul så snart som mulig... hvis den tilsier at ting er OK; da kan jeg jo fortelle det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg har vondt i puppene av og til, men ikke hele tiden, men merker de har vokst ja! Hehe, gøy:)

Ellers løper jeg jo på do for å tisse heeeele tiden, litt slitsomt om natta, men jeg skal ikke klage. I dag har jeg faktisk vært kvalm og, samboeren var på fest i går, men det er jeg som har vært dårlig i dag, urettferdig gitt! Hihi;)

 

Skal til privat ul om to uker jeg, både gruer og gleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Lillemor30, det går helt sikkert fint, er jo vanlig å ha litt småblødninger i begynnelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...