Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Del Skrevet 11. mars 2007 begynner å bli en stund siden proppen gikk og har hatt kynnere/masrier(vonde) i snart 2 uker, bra at baby ¨får være inne og bli stor og sterk i magen men kanskje på tide det skjer noe snart,er i uke 37 + 4 tror jeg, masriene kommer regelmessig til perioder og gjør så vondt at jeg blir sprutrød i ansiktet og på kroppen.. (hehe ikke gøy da man står i butikken) , klarer heller ikke røre meg. men snart er det over.. i går begynte jeg å føle skikkelig trykk i bekkenet, det må da være "noe" .. har det fortsatt her jeg sitter på morgenkvisten.. håper så inderlig lille princessen vil ut i en av de påfølgende dager. har åpning på 1, nesten 2 cm nå. hvordan er det med sex og åpning?? er det fare for infeksjon eller noe? noen som vet? lykke til alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8575096-jaja-g%C3%A5r-her-enda-pr%C3%B8ver-%C3%A5-holde-hum%C3%B8ret-p%C3%A5-topphva-m-sex-og-%C3%A5pning-1-2-cm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå