Gå til innhold

Apropos til "hvilket servise samler dere på":

Anbefalte innlegg

Hva slags bestikk har dere?

Selv fikk vi komplett sett av "Nora" fra Hardangerbestikk, og så har vi diverse enkeltskjeer i forskjellige sølvserier og 12 kakegafler i "Lilje" i noe sølv...

(Har også jobba i glassmagasin, så jeg snur alltid på asjettene når jeg er i selskap, helst i øyeblikk ingen ser meg da;o)

Fortsetter under...

Jeg har vel et ukomplett sett som aldri kommer til å bli komplett fra "Elisabeth-serien",sølvbestikk jeg har fått fra besteforeldre,tanter o.l fra jeg var baby. Mangler det meste der enda,og alle besteforeldre er døde,så det var den samlinga!

Er ikke så opptatt av sånt,men det må tåle oppvaskmaskin og føles godt å holde i hånda ihvertfall!

Annonse

Vi bruker Ramona fra Hardangerbestikk til hverdags, også har vi Anitra sølvbestikk til selskap (ikke komplett). Syns Anitra er utrolig fint, bestemor som har samlet til meg. Trur ikke Anitra er så vanlig i dag, får ofte kommentarer på det når jeg spør etter det i gullsmedforettninger ;) Ikke alle som har det inne og de må bestille det inn på nytt til meg. Er det ikke andre der ute som samler på Anitra?

Måtte søke det på nett for jeg har ikke hørt om det før, men så viser det seg jo at mamma har et par serveringsskjeer/spader i den serien og det er superfint!! Skulle jeg samlet så måtte det nok blitt det (eller liknende), men så er jeg litt motstander av sølv også, for det er jo ikke kjempepraktisk, men såååå kjekt å ha i arv :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...