Gå til innhold

Melder meg ut, lykke til alle sammen!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjaere Snupsa,

Veldig trist og leit. Vi balanserer alle mellom glede, håp og frykt at noe skal gå galt. Det eneste vi kan gjöre er å fölge med hva som skjer. Man pröver å vare forberedt, men det er ikke bare en mental greja. Hormoner og det fysiologiske kommer i sjokk ved en SA, og det går ikke obemerkt forbi.

Jeg föler med deg, Snupsa.

Varm klem,

Annonse

Uff,dette var veldig trist Snupsa...føler med deg! Jeg mistet selv i høst i uke 8, og vet at det er en stor skuffelse. Jeg ventet til jeg hadde hatt en oridinær mensturasjon, og deretter ble jeg gravid med én gang- ca. 2 mnd etter SA'n. Håper det samme skjer deg og at vi snart ser deg igjen på disse sidene!

Klem,

Takk skal dere ha for varmende ord!Jeg er jo ganske trist nå. Og litt forvirret, for hvis jeg skal være presis er det vel en MA jeg har hatt. Var på UL en dag fordi jeg bekymret meg, og da fant de ingenting. Det ble ny UL på sykehuset, og de mente det hadde vært dødt en god stund. Men jeg har ennå ikke begynt å blø. Lurer på hvor lang tid det kan ta...

Håper vi sees igjen om ikke alt for lenge!

Skjønner godt at du er forvirret...Hadde du noen vevsrester igjen i livmoren? Hvis du hadde noen vevsrester igjen, kan en ta noen piller for å fordrive ut de siste restene - men det kan jo være at legene tenkte at kroppen kom til å ordne opp selv. Skal du til ny UL/oppfølging snart? Jeg vil anbefale deg å sørge for rask oppfølging så du blir raskere ferdig med dette- må være utrolig frustrerende å gå og vente på å begynne å blø...Jeg synes de første to ukene var værst, deretter ble livet stadig lysere. Lykke til videre!!

Klem,

PS: Vil anbefale deg forumet om "ufrivillige aborter" på BIM- der kan du få svar på mange spørsmål vedr. MA og SA. Jeg hadde mye nytte av det selv når jeg mistet i høst.

Takk for svar, sweet tooth. Jeg er ganske frustrert. Etter å ha sjekket HCG-nivået med noen dagers mellomrom tror de nå at jeg kan ha svangerskap utenfor livmoren, så jeg skal inn til videre undersøkelser i morgen. Dette gjør meg ganske redd, men foreløpig har jeg verken hatt smerter eller blødninger.

Dette hører jo ikke til på dette forum, egentlig... Er en del inne og leser på "ufrivillige aborter nå".

Hei Snupsa

Det var jo virkelig uflaks dersom du har et svangerskap utenfor livmoren!

Jeg har ikke selv opplevd det, men mange jenter på Ufrivillig abort forumet opplevde dette samtidig som jeg hadde min SA. Bla. en som het Nøtt, og Nette 2 og Nanna tror jeg. De kan sikkert hjelpe deg dersom du lurer på ting vedr. dette. Jeg har ihvertfall sett at de kom igjennom dette, og at legene ikke mener en har større sjanser til å oppleve noe slikt igjen ved neste graviditet.

Det er veldig bra at det har blitt oppdaget så tidlig på deg, da er det en mindre sjanser for komplikasjoner. Det er veldig bra at du ikke har smerter. Håper inderlig at kroppen din rydder opp i dette selv raskt, så du raskest mulig kan bli ferdig med dette. Godt at det virker som om du får god oppfølging.

Jeg skal kikke innom Ufrivillig abort forumet og se etter nytt fra deg innimellom. Lykke lykke til, skal tenke på deg!

Stor oppmuntringsklem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...