Gå til innhold

Har barna deres mange leiker?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Tror jeg spurte om det for noen måneder siden, men jeg synes det er litt annerledes nå, nå er de jo større og mer oppvakte.

 

Ingrid har 15-20 leiker, jeg synes vel egentlig ikke hun trenger mer, men hun har også en tendens til å "gå lei" selv om jeg putter vekk halvparten og bytter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er noe sånnt vi også har. Har sine klare favoritter. Supplerer litt med kjøkkenredskaper og lignende. Synes nesten de er morsommere enn de ordentlige lekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja patrick har ganske mange leker,men tror han er lei de fleste lekene,for han leker nesten ikke med dem i hele tatt. Men når vi drar på besøk,og det er andre leker,så kan han leke kjæmpe lenge.

Så må nok kjøpe litt nye leker til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt for mange. Snuppa har en fetter på snart to år som hun har arvet leker etter og hun har vel noe sånt som tre lekekasser fulle selv om ikke vi har kjøpt en eneste en. Tenkte jeg skulle rydde vekk en del av dem i dag og så kan vi heller bytte på litt. De går fort lei når de ligger strødd rundt i tide og utide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har vel også en 15-20 leker. Men det er sånne "småleker", rangler og leketelefoner og sånne ting. Vi har foreløpig bare en stor lekebil. Nå begynner han jo å bli litt større, så jeg tenker at det ikke er noen vits i å kjøpe flere sånne "småleker", heller bruke litt mer penger på noen få, men større "storeleker". Jeg prøver å legge til side litt leker i blant, men han blir fort lei, ja... Nå som han har begynt å åle så åler han seg vekk fra lekene sine, men heller bort til møbler og ting i leiligheten for å undersøke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MANGE bamser, og ca 20 andre leker, men det som er mest interessant er alt som IKKE er ment å være leke,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thomas har mye leker. arver veldig mye. men er mest intressert det som ikke er leke. det som han ikke får lov til det er moro. til mamms fortvilse. er ikke alt man kan ta vekk. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie har og mye leker, mn har begynt og rydde i lekene nå, og sortert vekk dem hu ik leker med lenger....ble visst en del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda har en haug med leker hun også, men hun har klare favoritter:-)

badefiskene elsker hun å tygge på og speil har alltid vært det gøyeste.

Nye ting er alltid spennende å utforske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho har endel leker.. men så er det mange leker etter storesøster.. så ho leker med hennes leker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...