Gå til innhold

Så hissige dere er her inne da!?

Anbefalte innlegg

Selv om jeg har klart å stumpe røyken selv, ser jeg ikke noe grunn til å føle meg overlegen de som ikke har klart det/ikke vil slutte.. Men hvis man velger å røyke under svangerskapet, syns jeg man også må være villig til å innse evt konsekvenser for barnet som er vitenskapelig bevist, og ikke avfeie det og leve "in denial".. Men tenk på det, dere - for 20 år siden var det faktisk røykerom på fødestuene rundt omkring!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8574907-s%C3%A5-hissige-dere-er-her-inne-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi om man skriver innlegg som jeg gjør så vil jeg ikke si at jeg rakker ned på folk. Syntes bare det er litt dumt når de kommer med hundre forskjellige grunner til at de ikke klarer å slutte å røyke. Det er kun opp til en sjøl om en vil slutte og kun du sjøl som kan klare å slutte...

de som ikke klarer å slutte ønsker det ikke nok... og har ikke viljestyrke nok.. vil ikke si dette er skittkasting... er mer en opplysning, men alle røykerne er jo så hårsåre.... og mener alle ikke røykerne slenger dritt... jeg er en gammel røyker har røyket selv i mange mange år, men har en laaang pause pga graviditet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...