Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 pikenavn: amanda, synne, kaylin, tirill, konstance, andrea, minnie, louise guttenavn: elias, tobias, benjamin, christian, frikk ønsker tips til guttenavn!
godiva med 3 gull Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Synes Amanda, Kaylin og Andrea er pene jentenavn. Likte ikke guttenavnene, Christian er ok da.
prysseluskan Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 1) Synne 2) Louise (Jeg liker Lovise bedre) 3) Tirill 4) Konstance 5) Andrea 6) Amanda - Minnie og Kaylin synes jeg blir litt snodig på norsk. 1) Elias 2) Benjamin 3) Tobias 4) Christian 5) Frikk Forslag: Bendik, Niklas, Bastian.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Liker absolutt ikke Konstance, heller ikke glad i Minnie.. Tenk om hun blir en guttejente el. liknende?.. Ellers var navnene fine, Frikk skilte seg ut fra de andre da!
*RutIetutt* Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Likte Amanda, Synne og Tiril. Minnie syns jeg absolutt ikke noe om...kan liksom ikke la være å tenke på Minne Mus... Liker godt Tobias og Elias (gutten min heter Tobias - så jeg syns selvsagt det er verdens fineste guttenavn). Liker ellers Lucas, Theodor og Ludvig.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 amanda - veldig harry synne- ikke spesielt fint kaylin - GRUSOMT (hvor i all verden har du fått det fra?) tirill - ok, men for søtt. ikke noe ordentlig navn, liksom konstance - VIRKELIG GRUSOMT andrea - fint minnie - what!! skal et menneske i Norge gå rundt og hete minnie? louise - fint guttenavn: elias - for mye motenavn , tobias - for mye motenavn , benjamin - fint, men ganske mye motenavn det også christian,- fint frikk - what? på et menneske? ønsker tips til guttenavn!
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Amanda - prisen.... Synne - greit nok Kaylin - fælt! Tirill - helt fint Konstance - huff! Ser for meg en gammel peppermø.... Andrea - fint Minnie - Mus Louise - liker bare ikke Elias - oppbrukt Tobias - oppbrukt Benjamin - mitt yndlingsnavn, men blitt litt for poppis Christian - en klassiker som aldri går av moten Frikk - pikk....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Av jentenavnene dine liker jeg Amanda, Synne og Andrea best Av guttenavnene liker jeg Benjamin best. Andre guttenavn jeg føler er litt i samme stil kan være Jonas, Lukas, Sebastian, Andreas, Jonathan, Eirik og August
Da HarViTreUnger Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Mine favoritter er: Synne og Tirill Tobias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå