Gå til innhold

Dere med mye vann i kroppen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått store steinharde legger? Mine er som noen skikkelig harde krafige mannelegger... ser ikke særlig pent ut. Håper det bare er vann:)

Har fått en del vann nå på slutten men har liksom ikke kjent noe særlig på leggene før i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok vann, ja:)

Prøv å legg deg ned, med benea høyt, ligg så lenge som mulig..

Helst rett etter en dusj der du bytter mellom varmt og kaldt vann, dette har hjulpet meg:)

Men vann i fingrene mitt største problem, det er jo synelig for alle også:(

Ja, ja, ni månder av livet er da ikke så ille!?:)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde voldsomt mye vann i beina, fikk ikke på meg noen sko på mange måneder...Heia sandaler i september...sukk. Men,- ville bare nevne... Alle sa til meg at vannet ville være borte en uke etter fødselen. Men da jeg var på KK i fødsel,sa jordmor at det kunne ta opptil 6 mnd før det var borte. Jeg er veldig glad for at hun sa det,for det skjedde med meg. Nå er datteren min 5,5 mnd og jeg er nesten helt bra igjen. Venstre foten tuller seg litt fremdeles,men jeg slipper å gå i sandaler :) O lykke.

Ha beina høyt om du kan og beveg dem,ikke sitt i ro. Men,ikke overbeveg deg heller. Finn den gyldne middelvei og lykke til

Skrevet

jeg har masse vann i leggene.. ser ut som skikkelige, harde fotball-legger... *fnis*

gleder meg til dette er over!!! det ligger mest i leggene og fingrene enda, men sist sv.skap så var det helt ned på fotbladene det var værst - da var det vanskelig å ha på sko... og det i JANUAR! Måtte låne pappas sko, han bruker str. 43-44

Skrevet

Det var betryggende å høre:) Nå er ikke leggene så harde lenger, skal sjekke igjen til kvelden hvordan de er da. Sikkert harde som stein:)

Etter sist svangerskap tisset jeg og tisset jeg ut alt vannet og det var så deilig. Etter seks måneder hadde jeg gått ned 20 kg på og tror det var mye vann (og selvfølgelig fett) men gjorde ikke noe særlig for det. Krysser fingrene for at det er like lett den gangen her..........................................

Skrevet

Jeg ligger forresten på en treer på ødem, hva med dere? :)

Har det nok i fingre jeg og.. sukk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...