Gjest Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 vurderer å kjøpe denne.... noen som har erfaring med denne vognen http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=284&category_id=dc ae791d3662befdfb326ae1fca64d0c&
Heidi med to gutter + spire Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Kjøpte vogn av samme merke og de virker veldig gode. Har enda ikke prøvd den med ungen oppi,men han er ikke langt unna. De selges ogsåpå qxl innimellom til en god pris, men da er regntrekk osv inkl. Tjukt trekk og stødig vogn så vidt vi har sett. Lett å slå sammen og ikke altfor tung. Kjøpte en kombivogn vi da. Verdt å prøve iallefall:D
Heidi med to gutter + spire Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=502276042
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 er kombivogna jeg har tenkt på også...likte den bedre enn trilla
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Har dere prøvd vogna nå? Er dere fornøyde?
Castho Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Venninnen min som har en gutt på 5 måneder har en sånn vogn. Hun har den som heter kombivogn fra bb collection. Hun er veldig fornøyd med vognen sin, og jeg synes det var en bra vogn når jeg passet han og gikk tur forrige uke. Jeg vet de blå auksjoneres bort på www.gooba.no. Hvis du trykker på barn og leker til høyre på siden kommer du på en ny. Der går du HELT nederst og finner annonsen kombivogn blå. Det er bb-collection som selger disse vognene på auksjon (ikke brukt). For øyeblikket er det en auksjon som går hvor det høyeste budet er 500 kr og auksjonen varer i 6 timer til. Venninnen min fikk sin for 450 kr pluss porto som var 200. Det vil si ca halv pris! Bare ett tips =)
Lillespireengangtil Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ei sånn vogn. Kjøpte den på gooba.no til 600 inkl frakt. Har ikke prøvd bagen enda,siden min gutt er 14 mnd,men venter en liten i desember,så da skal vi prøve bagen også.vogna er kjempegod!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Vi kjøpte denne for ca 8mnd siden: http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=287&category_id=dcae791d3662befdfb326ae1fca64d0c& ...og det er seriøst den VERSTE unnskyldningen for en vogn jeg noen sinne har opplevd. Fatter faktisk ikke at de er godkjente engang. Tyngdepunktet på vognen var helt feil, så det kjentes som håndtaket skulle knekke hver gang vi rundet et hjørne. Og "støtdempingen" var helt skjev, halve vognen sank sammen når vi f.eks presset ned håndtaket for en sving, eller satte barnet oppi. Og så knaket den så jeg trodde jeg skulle bli gal.Og hjulene var som å kjøre vogn med bremsene på,de rullet ikke "av seg selv" som på vanlige vogner. Nei - styr unna!!! Og sist men ikke minst, ta en kikk på qxl.no og finn.no og se hvor mange av disse vognene og liknende typer som selges nærmest ubrukt (selger påstår gjerne de har fått en ekstra i gave, bla bla bla). Må også legge til at vi solgte den etter 4 dager, og da for kun en symbolsk sum. Vi sa rett ut at vi var misfornøyd, og skal vedde på at den sikkert ble solgt raskt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå