Bekkis Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har en svart simo sportsvogn 725 i 2006modell med vendbart håndtak....Følger med kvittering og garanti:) Brukt under 10 turer,har vogn dilla og en aktiv gutt som ikke vil sitte i vogn lenger he he...Så ser ikke vitsen med en sånn stor vogn til oss no! Ta kontakt hvis du vil ha bilder:)
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Hei! Hva skal du ha for vogna? Har ennå ikke greid å bestemme meg for hva jeg vil ha, gutten min er bare 4 mnd ennå, så jeg ha noen mnd til på å bestemme meg:) Følger det med noe utstyr?
Bekkis Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2007 Hei! Det er kun vognen,har ingen ekstra utstyr til den dessverre:( tenkte på mellom 3800,- og 4000,- for vogna... Betalte 4990,- og er nesten ikke brukt! Flott vogn:)
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 beklager, hadde ikke tenkt å legge så mye i ei ny vogn, da jeg har ei emmaljunga edge duo fra før av... håper du finner noen som er ute etter en slik vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå