gizka Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 hei,jenter!lurte på om de gjør d her i stavanger?
beibiboom Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 på sandnes hos dr. Rune Braut får du både 3d og 4d:)
2 + 1 Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg fikk 3D på sykehuset.. Var vel egentlig ikke meningen, men de har en passe ny maskin(1år) som jm syntes det var litt gøy å "leke" med og jeg var sef ikke imot det Kjempemorro
Åse i Stavanger Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 På Hinnaklinikken kan du og bestille uten henvisning, men det er litt lang ventetid, tror neste ledige time var 11 mai, men eg kontakta legen min, og ho gav meg henvisning til johan mork på madla, då fekk eg time før påske (",). Søk på ultralyd stavanger på gulesider.no, samtlige der har 3d, men noen krever henvisning. Det koster ca 900 uten henvisning, men det er inkl. bilder og film. Masse lykke til (",) -Åse-
Åse i Stavanger Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Beklage, det var Johan Bergh på madla eg meinte. (skjønne ikkje kor eg tok Mork fra... ) mvh Åse
mamamaria Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Jeg har også vært hos Johan Bergh på Madla, men henvisning. Han er veldig hyggelig synes jeg og var flink til å forklare alt og tok god tid.
2 + 1 Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 kostet ingenting på sykehuset.. Men jeg hadde en ekstra UL for å undersøke hjertet.. ikke sikkert man får se 3D v en vanlig første UL på sykehuset uten spesiell grunn..
Alva76 Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Ble litt skuffa hos Johan Berg, pga prøvte bare så vidt å vise litt 3D og sa ikke noe om det heller...-så jeg spurte i slutten om det var det han hadde gjort, og det var det, -men han mente bebi lå vanskelig til (men jeg syntes jo jeg så ansiktet). Føler meg litt snytt...-sikkert bare uheldig.
Åse i Stavanger Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Huff, då.. såå kjedelig, mulig han hadde ein dårlig dag? Eg syntes han var heilt SUPER, forklarte og prøvde lenge, dvd'en eg fekk med var på over 40 min, + 6 bilder. Og han prøvde ALT for å få gode bilder, eg var til og med oppe å "hoppet" et par ganger for å sjå om babyen kanskje ville snu seg mot oss, og ta bort armen fra ansiktet.. : ) Kan hende eg bare var kjempe heldig, og at han hadde god tid den dagen. Skjønne at du er litt snurt! Ses på treffet 23 mai!! -Åse-
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 19. mai 2007 #13 Skrevet 19. mai 2007 hei hei! jeg var hos Dr. Synnøve Ørn (med henvisning fra legen) og hun har alt. fikk bilder i 2D og 4D, og hele undersøkelsen på DVD...var kjempefornøyd. hadde go tid og fikk se de fleste organer.....
Blackdam Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 jordmor janne gjør dette på Godalstunet 12, 4015 Stavanger. hun tar 800Kr for 3d ultralyd. var selv hos hun og hun var kjempe grei:) http://jordmorjanne.no/hvor.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå