Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spurte sambo nå etter at vi hadde lagt oss om når han synes jeg burde begynne å bruke pearlyen jeg nettopp har kjøpt..

"Når du får deg jobb" svarte han!!! :o(

Det var jo da vi var enige om å begynne å PRØVE det jo!

Men nå sier han at han vil jeg skal begynne med pearlyen da! :o(

Attpåtil sovna han RETT etterpå da, så her sitter jeg lei meg, og meget forvirra! :o(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8573858-%C3%A5%C3%A5%C3%A5-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så hvis jeg forstår deg rett så var poenget med pearlyen å bruke den som prev fram til dere begynte å prøve på å få barn?så han hinter til at dere ikke skal det likevel??eller??

hvis eg tar feil så forklar det litt nærmere for meg:)

Ja sånn vi tenkte. Og når jeg får jobb, skal vi bruke den til å treffe EL liksom.. Hvis du skjønner! *hihi*

Så jeg ble såå utrolig forvirra av det han sa!

Vi har snakka om baby hver dag siden onsdag, og vi er enige om å begynne å prøve når jeg får jobb. Men hvorfor sa han det i stad da?? :o(

ja da skjønner jeg...kan hende han mente at du ikke trenger å bruke den før dere skal treffe el?

eller det kan jo hende at han tolket spørsmålet ditt sånn at du mente å prøve nå men vil ikke det før du får jobb?

hvis du skjønner hva jeg mente:)

Annonse

Ååå så irriterende!!!

Dere har nok bare misforstått hverandre. Han tenkte vel at du kjøpte den for at dere skal bruke den for å finne EL. Kanskje han synes den er for usikker til å bruke som prev. Håper at alt er en misforståelse og at det ordner seg i morgen.

Klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...