Gå til innhold

Litt pinlig spørsmål men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om dere barberer dere helt nedentil før fødsel????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjør man ikke.

Skrevet

skal bruke laidy sheyvern å stusse med.. eller mannen min skal gjøre d.. tenkte å barbere men i og me at d klør litt når d vekser ut ha jeg tenkt å droppe d..

Skrevet

Jeg gjør som jeg alltid har gjort: Bort med alt!!!

Skrevet

Ja, klart det! Føler meg mye bedre hvis alt ser velstelt ut! Hvis jeg ikke klarer selv, så får min kjære hjelpe meg. Men pleier ikke så ofte å ta bort alt.

Skrevet

bryr meg ikke hvordan jeg ser ut nedentil under en fødsel..... dessuten ser jeg ikke noe ned dit uansett, magen er i veien;) tror ikke jordmor på føden bryr seg om jeg er barbert eller ikke, har nok vært borti begge deler veeeldig mange ganger;)

Skrevet

Absolutt ikke. Håret er der for en grunn. Etter fødsel er alt åpent og blødende, man kan ha sydd litt og sånn. Faren for infeksjon er større med barbert, og er det noe sted jeg skal la naturen få ordne opp etter jobben, så er det i alle fall der!! Skjeggstubber og kuttsår, blir uvel av tanken, jeg men hver sin lyst =)

Skrevet

eneste er at det lugger litt visst du må sy om du ikkje er barbert...

Skrevet

INGEN spørsmål er pinlige! ;)

Her kan du spørre om alt fra a til å uten å sjems! :)

Er det disse forumene er til vet du! ;)

Og vel.. noen velger å gjøre det, andre ikke,..

Jeg gjorde det..

Syns ikke det var noe stas med stor busk og greier der nede når jeg fikk mye klisset utflod osv ;)

Så jeg fikk sambo til å være med i dusjen og glattbarbere ;)

JM sa faktisk at det var en del som valgte å gjøre det, nettopp fordi en får klisset utflod, og spesielt etter fødselen blør en en del.. da er det ikke noe stas å ha hår som blodet kan samles i og lukte vondt ;)

Skrevet

Ingen problemer med blodsamling og vond lukt. Man dusjer jo helt vanlig og bruker bind. (Man har til og med hår under armene for en grunn, leder vekk varme og fukt og forhindrer vond lukt =)) Jeg barb under armene, men lar resten være, jeg da. Er fakta med større infeksjonsfare med barbering, altså, ikke tull.

Gjør som du selv synes/tror er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...