Gå til innhold

cola eller pepsi max?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg elsker cola, men tenkte jeg skulle skjepe meg, men det er jo så vanskelig. Cola er jo best!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Dessuten er ikke søtningsstoffene i sukkerfri brus særlig bra de heller...

Skrevet

Jeg har fått et meget nært forhold til Cola Zero;)

Skrevet

Jeg drikker helst cola. Men prøver å veksle litt med litt pepsi max innimellom, kun for å ikke få inn sååå mye sukker. Men så er jo ikke kunstige søtningsstoffer så bra heller da.. så står vel mellom to vonde...

Skrevet

Pepsi max liker overhode ikke cola....... og klarer ikke brus med sukker, men prøver å begrense hvor mye jeg drikker da siden det ikke er så bra for babyn dette søtningstoffet

Skrevet

Glad i pepsi max til vanlig, men under svangerskapet drikker jeg heller ett og annet glass cola. Hørt så veldig mye negativt om kunstige søtningsstoffer. Liker dessverre best svart brus, hvis ikke ville det sikkert vært sunnere med Solo eller noe.

Skrevet

Cola Zero synes jeg smaker myyyye bedre enn Pepsi Max. Ligner jo faktisk litt på den originale colaen spør du meg... Så den drikker jeg med god samvittighet :o) Ihvertfall nesten..... :o)

Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men jeg liker faktisk Pepsi -Max mye bedre enn cola. Drikker bare Cola nå fordi jeg tror det er sunnere med sukker enn kunstige søtstoff. Må understreke at det uansett er snakk om svært små mengder. Et stort glass i uka kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...