kaffen Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 I dag er jeg 9 dager over tiden. Hadde han som tok ultralyd giddet å endre datoen, så hadde jeg vært 11 dager over... Begynner å bli lei av å vente, men har ikke kommet så langt at jeg ser fram til fødselen enda da... Er bare kjempelei alle meldingene!
chill+enda en til Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er over ul-termin ja.. 6 dager nå, siden det nå er søndag... Ganske lei, men som du sier - mest lei av meldingene... Og tåpelige kommentarer "håper du på å føde i helgen, eller venter du til uka?" Neiiida, jeg digger å bare blir større og større jeg, så jeg kniper GODT igjen!" :-p Krysse fingrene for at det skjer noe snart da, lykke til
hilham Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Jeg er 9 dager på overtid i dag og begynner også å bli temmelig lei nå..... Når jeg får meldinger så så har jeg lagt inn standar svar til alle som spør: Nei, ingenting ennå. Jeg har tenkt å gå gravid og se ut som en elefant i noen år til...... Skal på kontroll i morgen og regner da med å bli satt i gang i løpet av kort tid......Håper det skjer raskt da ja......blæh.....
-MANIMAMMA- Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 6 dager over termin her også!!! Kjempe lei!! Vi får krysse fingrene for at det skjer noe snart jenter!!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 3 dager over her. Jeg har faktisk kommet til det at jeg gleder meg til fødselen nå... Så lei er jeg Har så lyst til å føde snart, orker ikke tanken på å sitte hjemme hele uka på dagtid mens mannen min er på jobb, holder jo på å krepere av denne ventinga! Nei, gi meg en fødsel i dag
*Mi tesorito* Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Bare 2 dager over UL termin foreløpig og tror ikke babyen har tenkt seg noe sted med det første... I går bolwla jeg (faktisk.. og i dag var det rett på bad- og vindusvask... Skulle gjerne gjort mer jeg, men nå sa bekkenet STOPP gitt... Lei for lengst jeg og... vil også føde!
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 ja, 13 dager over ul terminen idag. skal på ul og undersøkelse i morgen. Håper det snart skjer noe. Håper jeg blir strippet om ikke annet. Jm nevnte det da jeg var der på torsdag så jeg håper de gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå