Gå til innhold

Hvor mange barn tenker dere å få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn og kunne tenkt meg en til (tror jeg) Har ikke sagt dette til noen, da jeg regner med at folk må tro jeg er gal! Lurer på hva dere mener. Mine barn er 4 år, 2 år og en nyfødt. Hva har dere tenkt til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil gjerne ha 3 barn vis det skulle la seg gjøre=)

det er fordi at jeg synes båndene og vennskapet mellom søsken er viktig,

og at 3 er en fin "mengde" barn og ha i hus=)

Skrevet

jeg vil også gjerne ha 3.

bor vi lagom til og har et stort hus kan jeg like gjerne f 6, men det kommer helt ann på økonomi osv spør du meg.

vi satser vel på to tette og en attpåklatt ;) hehe

Skrevet

Jeg vil ha 4! hehe!

Enten vil jeg ha:

2 forholdsvis tette - noen år opphold - og to tette

eller

har en gutt nå - tvillinger som neste - og en siste om noen år...

hehe :-D

Skrevet

Enig i at økonomi spiller inn! Vi er jo faktisk full bil! Og hus!

Skrevet

3...bare jeg kan bli gravid med barn nummer 2 så er jeg happy :o)

Skrevet

Godt å høre at flere vil ha 4.!!! Det er utrolig hyggelig med barn. Håper bare en klarer og følge opp fire barn da.

Skrevet

vill ha fem eg. får se hvordan det legger seg til rette

Skrevet

Jeg vil ha 4, sambo vil ha 3. Så vi får se hvor mange det blir tilslutt ;-)

Skrevet

Det er imponerende å se denne ønskelista, jeg har foreløpig ventet i 14 år og har fremdeles ikke fått min første. Jeg ser meg selv som heldig hvis jeg i det hele tatt får oppleve å bli mamma til en....

Skrevet

Jeg ønsker meg 2 egne barn å kanskje et fosterbarn. Har så lyst til å hjelpe barn som trenger hjelp her i Norge. Er mange av dem.

Moren min er fostermor å ser hva hun gjør for dette barnet så jeg vil følge i hennes fotspor:)

Skrevet

2-3;-) Men får se hvordan det blir med en først;-)

Skrevet

Har et barn på 2 år, så nå prøver vi på et nytt lite nurk :) Tenkte å få et barn til i første omgang, så får vi se om vi får en tredje med tid og stunder :) Alltid ønsket meg stor familie, 5-6 barn, men trakk dette ønsket fort tilbake etter at førstemann ankom, hehe =)

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3 nå,har to jenter på 4 og 2,5 år og tror nokk dette holder :)

Skrevet

Jeg vil ha 2 eller 3 barn viss det lar seg gjøre.

Skrevet

Jeg har akkurat mistet fjerdemann (MA), men vil nok prøve så fort som mulig. Har alltid ønsket meg fire. I sorgen nå kunne jeg godt tenke meg både 5 og 6 :), men det får vel holde med fire vel, hvis naturen vil det slik.....

Skrevet

Jeg er glad hvis jeg bare greier å bli gravid med min første- men kunne jeg velge ville jeg hatt 3 egne og et fosterbarn eller adoptivbarn..jeg har også en mor som har vært fostermor til flere og vet at det er såå mange barn som trenger gode hjem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...