Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Blir nesten litt redd. han sparker nesten ikke lenger er 32 uker på vei til mandag. selv om jeg dytter på han så sparker han ikke. men når jeg minst aner det så kjenner jeg ett lite dytt så er det over. så tenker jeg for meg selv: var det ett spark eller bare noe jeg innbiler meg??? er det flere som har det sånn??
kfitjar Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 prøv å drikke isvann eller saft. Så legger du deg ned, og så skal du visst kjenne liv innen 40 min, hvis ikke så ring føden!
Versa Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Åh, jeg kjenner meg såå godt igjen i det du sier. Jeg er så bekymret om dagen, syns jeg kjenner så lite til bebisen. Men så kan jeg vel ikke med hånden på hjertet si jeg ikke har kjent noe i det hele tatt, for innimellom gjør jeg jo det. Men en stund etterpå når jeg kjenner etter og ikke kjenner så klarer jeg liksom på en måte ikke å huske om det virkelig var spark jeg kjente tidligere....det er så frustrerende....vil jo ikke virke hysterisk heller
Tia med 2 ♀ Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 er bare nettop kommet i 29 jeg da, men vet hvordan det føles har hatt en veldig aktiv baby for at hun så ble helt rolig i 3 dager. bare et og annet spark i løpet av dagen, i går morrest vurderte jeg å ringe føden for da begynte jeg å bli veldig bekymmret. Hormonene herjet og tårene trillet tenk om noe er galt. Og føler meg litt overhysterisk ved å skulle ringe føden siden jeg kjennte jo litt liv da bare sjelden. Men heldigvis for meg bestemte snuppa seg plutselig for å sparke noe veldig og var super aktiv i hele går ettermiddag og i natt (lite søvn for meg) Håper at babyn din bestemmer seg for å bli mer aktiv også. er så vanskelig å gå rundt å bekymmre seg sånn. Men hvis ikke ville jeg ringt føden å hørt, de er jo der for å hjelpe.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2007 Godt det er flere som meg da hihi. jeg vrir liksom helt rundt på ting! kunne det være ett spark ja det var det, men nei 3 min etterpå tenker jeg: hm var det egentlig ett spark. Hihi. men idag har jeg kjent masse liv! =)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 oy det innlegget kom høyt opp!
lillelarven Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 hallo ja ble nesten litt redd jeg også , min har hvert så rolig om morgen formidag men om ettermidgsen er den turbo , de er vel plassen den ikke har til og boltre seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå