Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Hei jenter. Er bekymret om dagen... Har ikke hatt kynnere på kjempelenge. Jeg har en fra før og sist gang var det ike noe tvil om når jeg hadde det. Magen blir ikke hard sånn som sist. Er det noe galt i og med at jeg IKKE har kynnere? Skal til legen til fredag, men bør jeg ringe?
aprilbaby2007 Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Jeg hadde ikke kynnere med 1 og 2 mann, så om du kjenner liv så hadde jeg ikke bekymret meg
snartmammapåny Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Er ikke alle som har kynnere, så er nok ikke noe å bekymre seg for. Bare vær glad du slipper!
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Uke 35 på meg og så langt ikke hatt en eneste kynner - og her er i alle fall alt bra. Tror nok vi bare skal slappe av og nyte at vi er veldig heldige som slipper dette underveis - ikke noe å trakte etter har jeg skjønt ;P
ninsoer Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 hvor langt er du på vei.. jeg ha slitt med kynnere siden uke 24 og etter uke 35 har jeg nesten ikke hatt noen kynnere.. og når jeg har hatt er d så vitt jeg merker d.. i og me at jeg er så vandt til dem.. om du kjenner liv og alt eller er normalt bør du ikke bekymer deg.. men om du alikevel er bekymret bør du ringe JM så du får svar på d du lurer på å føler deg tryg på d.. er ikke noe lurt å legge seg bekymret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå