Gå til innhold

Jeg har malt puppen blå =D

Anbefalte innlegg

Jeg har malt den ene puppen blå med Krystallfiolett. Klødde jo så fælt i går at jeg bare måtte. Og da skedde det noe rart. Jeg trodde at soppen satt inni puppen siden det klør så forferdelig og jeg ikke har sett noe uttenpå puppen. Men etter at KF hadde tørket kom det tydelig frem hvor soppen sitter på huden. Blir som en litt hard blå skorpe på den ene siden av puppen (flekkvis). Så der sitter faenskapet. Og nå har vi en ondskapsfull stillingskrig =))),......jeg skal vinne.

Leste litt nøyere på den siden om bruk av Gentian Violet (KF), og det står jo at hvis den ikke er borte eller viser tegn til nesten å være borte etter 4 dager så er det mest sannsynlig ikke sopp.

Så nå skal jeg male puppen blå i 4 dager, har ikke gjordt det før. Har liksom gitt meg etter et par tre dager, og da har det vist bedring. Maler den oftere enn ellers også. Og driter i at tassen ser ut som et forslått blåbæretende barn, knallblå til over nesen....hihi

Mannen min sa foresten at hvis det klør noe infernalsk et sted, så kan jeg bli lurt av nervene til å tro at det klør dypere inn også....sikkert sannt, han pleier å ha rett.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8572721-jeg-har-malt-puppen-bl%C3%A5-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele brystet? Stilig...

Kjenner til dette med at man ser det bedre etter at man har penslet, har sett det med bleieutslett... Lykke til da! Husk å vaske/stryke bh etter hvert skift! Stryker du den på to prikker så dauer evt sopp.

Jeg driver og leter etter en kunstner for deg, kan oppfant sin egen blåfarge og har flere byster som er knall blå... Electric blue er jo in i vår!!!

Yves Klein heter han, her er en inspirasjon til videre maling ;)

http://www.yvesklein.de/index.html?yves_klein.html

Håper det er greit at jeg blander meg inn på denne tråden. Jeg har vært sår på tuppen av dene ene brystknoppen i flere dager. Virker ikke som om at sårheten går bort. Det kan vel tas som et tegn på at jeg har sopp? Har ikke disse strålesmertene (ennå). Jeg har tenkt å forsøke krystallfiolett, men ikke før etter morgendagens 3-mndkontroll. Vil ikke troppe opp på helsestasjonen med en blåfarget gutt...

Slipper man å ta vekk fargen før amming?

Kommer også til å be om å få mykostatin på helsestasjonen, men jeg vet ikke hvor samarbeidsvillige de er der. Sønnen min er ikke noe særlig hvit på tunga for øyeblikket. Han hadde definitivt trøske for en stund siden, men den tror jeg jeg fikk vekk/reduserte med farris.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...