Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Sitter her med snop, chip, brus og is - og har sååååå dårlig samvittighet. Er flere dager siden frukt. Fikk i meg noen grønnsaker under middagen, men lot det meste ligge igjen på tallerken. Vitaminpillene har jeg helt glemt den siste uken - og tranen bare lyver jeg til jordmor om at jeg i det hele tatt tar. Var veldig flink i første trimester, men det var liksom ikke meg. Er jo ikke så usunn heller....... Passer dere godt på kostholdet?
mayaya Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Jeg er ikke så glad i søtt jeg da, men spiser ikke akkurat sunt heller..Hehe.. Men det går MYE frukt og grønt her i huset da, så det er nok ikke så ille heller :-)
*ønsker nr 2* Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 nja. spiser ikke grønnsaker, liker ikke.. i begynnelsen var jeg flink til å spise frukt.. men helt avsmak på det nå.. godis? nja, egentlig sjelden.. men colaen min?? ikke prøv å ta den fra meg!!.. usj. usunt men.. spiser vel sånn generelt sunt til middag, bortsett ra dissa grønnsakene da.. spiser agurk/ananas en gang i blant.. vitamin piller? gubben prøvde å gi til meg.. men glemmer å ta de jeg.. tran? hva er det?? æsssj.. neh, men spiser vel generelt sunt.. men har noen dårlige vaner ja..
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 spiser ikke så sundt som jeg burde gjøre.... blir snop hver dag her! vitaminer har jeg glemt en god stund. men jeg prøver og spise frukt hver dag. kunne absolutt spist sunnere, men er ikke så flink til det... :/
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Har tatt tran hele livet, og elsker grønnsaker og frukt, så jeg synes ikke det er vanskelig å spise noenlunde sunt. Men spiser nok også for mye søtt, har vært flink å holde det til helgene i det siste. Men unner oss kveldskos i form av god mat eller f.eks. kakao med krem og kanel av og til i hverdagen også.Til dere som ikke liker tran, det finnes kapsler uten smak, hvorfor ikke kombinere slike kapsler + vitaminpille med et fast gjøremål i løpet av dagen? Frokost, middag, tannpuss el lign. Er jo viktige stoffer for de små i magen:) Lykke til!
lettereforvirra Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Heihei! VI har alltid frukt og grønt, spiser det egentlig hver dag MEN vi spiser veldig mye godis i tillegg vi. Uff, klarer ikke å holde meg unna sjokoladen. Blir sur hvis jeg ikke får den og tenker på sjokolade fra jeg står opp til jeg legger meg. Vil legge til at jeg har sluttet å røyke og har litt ektra sug fra det.. Men men, har termin om en uke så det blir andre boller fremover:)
**My little Miss drama and I** Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Sunt og sunt?! ja har hadd veldig dilla på frukt da å det er jo sunt ,men har også dilla på søtt;-P... prøver å holde det til helgene ,men blir nokk litt små snoping på hverdagene å.. spiser relativt sunt synes jeg.. men ser jo vitaminene står på bordet å tenker- når tok jeg dem sist?! Har å slutta å røyke ,så å ha noe å tygge hele tiden det behovet har vært større i nesten 8.mnd nå;-P..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå