Gå til innhold

frusrtert!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

aaargh.. er litt forbannet på sambo !!!.. at det går ann.. for det første, så er det sjelden ha gjør noe hjemme.. greit nok, jeg går jo bare hjemme.. så det blir jo tatt.. men er drit lei av å måtte rydde etter han hele tiden! har blitt litt bedre etter uttalige samtaler om dette, men fortsatt går jeg å rydder etter han.. men myyye av det han roter, gdder ikke jeg å ta. bare det som r på stua.. resten er ved databordet has, og jeg gidder ikke å rydde opp i det..

men for å komme til saken.. vi år besøk i morra.. det er ikke rotete her(elelr, dvs. . rælet til sambo er overalt..jeg vet jo ikke hvor jeg skal gjøre av det!).. men sånn generelt, ikke rotete.. emne r jo en del som må gjøres, rydde litt, vaske gulv osv.. har gått rundt i hele dag, og gjort små ting.. har hatt mange pauser ja, har et bekken som ikke har det helt bra, og en rygg som er minst like ille.. i tilleg ahr jeg såvidt klart å gå i dag, da ankelen min har klikket hele tiden.. sliter med en dårlig ankel. men allikevel, har jeg gjort det som må gjøres.. har og vasket klær.. vasket vifta over komyren godt, og har vasket opp(har ikke oppvask maskin).. det eneste min sambo har gjort, er å gjøre i stand middagen til i morgen(hjemmelagde kjøttkaker!).. det er det eneste.. han har sett jeg har gått rundt å jobbet i dag, gjennom hele dagen(ting går ikke så fort)..

han skulle vaske gulvet i dag, det sa han før i dag.. men er det gjort?? NEI!! skal han snart legge seg?? JAAA!

tok opp dette emd han. at jeg var frusrtert og litt fortvila over at han ikke hadde gjort no før i dag, og lurte på når han da skulle vaske guleven.. i morra sa han.. hmm tenkte jeg da jaja.. så spurte jeg hvorfor han ikke hadde gjort noe i dag, han har jo sett at jeg har drivi på i hele dag.. nei, han hadde visst vondt i huet.. greit nok det.. men hvorfor ikke si fra det da?? så jeg er klar over det?? så slipper jeg å bli sur.. (må bare få si at det er sånn egentlig hele tida, men at han pleier å være flink når vi skal ha besøk)..

og oppvaska. v har en avtale på at han tar oppvasken en gang annenhver uke( søndag). men i morgen kunne han visst ikke gjøre det.. siden vi fikk besøk til middag.. det blei visst så mye oppvask.. da kjente jeg at det kokte.. jeg vasker opp de resterende dagene, dvs vasker opp på egen hpnd de 13 dagene i mellom!!!.. og han kunne ikka ta den i morgen=??? haallooo!!! (jeg vasker ikke opp hver dag, men gjennomsnittilig annenhver/tredjehver dag)..

jeg vasker opp en god del mer enn han.. blir bare så frusrtert!!

greit at han jobber i ukedagene og jeg går hjemme, men husarbeid må vel gjøres allikevel?? eneste jeg har satt som krav til han, er at han rydder opp etter seg, tar seg av gulvasken en gang i uken, og vasker opp annenhver søndag.. er det for mye forlangt?? siden han jobber?? jeg blir så frusrtert av å måtte gjøre de tinga han skulle ha gjort.. .

sorry, dette blei visst langt..

måtte bare få ut litt frustrasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt! Jeg vil si at du er alt for snill. Mannen min må jeg lage lister til. Jeg setter opp hva som må gjøres før lørdagen kl.15 (da er det helg). Han må støvsuge, handle, rydde osv. Her er det ikke snakk om å ikke gidde. Etter at vi fikk vårt første barn tror jeg det gikk et lys opp i hodet på ham - for nå er det en selvfølge også for ham at han hjelper til. Det er helt umulig for meg å klare alt alene. Så du kan jo håpe....

Ang. rotet så legger jeg alle nyvaske klærna hans (de bretter han selv), alt datautstyr, blader og annet rot på hans side av sengen. Noen ganger havner alt på gulvet, men som oftes rydder han før han legger seg.

Anbefaler deg til å ta en prat før babyen kommmer. Vi var enige på forhånd om at vi skulle få sove like lenge og gå like mange turer - så sant det lot seg gjøre. Fungerte utmerket!

Skrevet

jeg har nesten gitt opp de pratene.. har prøvd uttalige ganger.. jeg bretter klærne hans.. siden jeg tar klesvasken.. og gjør jeg det ikke blir det liggende. men vurderer å gå over rælet hans som ligger rundt om kring til uka, og legge det på skrivebordet hans.. så får han rydde opp i det sjøl.. skakke si at jeg er ei perfekt husmor altså, sliter med en god del fra at jeg har vokst opp med at ingen ting je gjør når det gelder rydding er bra nok, så sliter med å komme i gang.. men gjort blir, det, gjør litt hver eneste dag, og i dag har jeg gjort masse.. men nei.. blir så frusrtert.. prøvd å prate med han gang på gang.. men han jobber, så da må jo jeg ta husarb.. jada, jeg gjør mye mer enn han.. og det er greit.. siden jeg går hjemme.. men de tingene som han skal gjøre skal gjøres, og synes ikke det er mye selv. men virker jo sånn..

uff... ha sier det vil endre seg når barnet komemr.. har sagt at han skal få sove når han skal på jobb.. emn at han kan ta lillegull i helgene, når han er hjemme..

hvis det ikke har noe med mat å gjøre seff.. men er det bare litt natteskrik, så skal han ta barnet i helgene om nettene..

håpe bare det går seg til.. er bare utrolig sliten av alt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...