Gå til innhold

fikk positiv el test istad også men.....

Anbefalte innlegg

jeg leste av testen litt for seint så resultatet er vel sikkert feil uansett men jeg har jo lest av tester for seint før også og de har jo aldri positive av den grunn....men hvis det var el jeg fikk igår er det da stor sjans for at testen er positiv idag også da??

Fortsetter under...

du skjønner det at jeg forventet el den 25 feb men fikk ikke positiv test da men hadde el slim og vondt i eggstokkene så alt tyder på at jeg hadde el da og venter egentlig mensen i morra så hvis jeg har el nå da er syklusen min fucka for å si det sånn!:)

ja gudene vet...blir bare forvirra av dette el styret jeg:)

er jeg gravid da veit jeg om en som ikke blir så blid:)hehe

fikk en positiv el test i går også vettu, så jeg er passe forvirra kan du si!

så jeg skal ha tr enten idag eller i morra...den har ikke kommet idag så den kommer vel i morra eller mandagen....

Annonse

ja det kan gjøre det men det også komme av andre ting:)jeg leste jo av testen for seint og det kan jo hende kroppen kødder med meg nå pga at jeg kuttet ut p pillene for et par måneder siden..men uansett så er det litt rart å få to positive tester to dager på rad...men har jeg ikke fått tr til mandagen så tar jeg en test da eller tirsdagen...men hu kommer nok i morra skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...