Okt 07 og sept 11 :) Skrevet 10. mars 2007 #1 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei alle sammen! Jeg testet positivt i begynnelsen av februar, og etter en time hos legen fikk jeg vite at jeg var ca 8 - 9 uker på vei. Nå er jeg da altså i uke 9/10 :-) Jeg aner ikke når befruktelsen inntraff, så jeg gleder meg til UL for å se litt mer akkurat hvor langt jeg er på vei! Jeg har hatt ømme bryster siden i slutten av januar, jeg er konstant kvalm, og kaster opp/brekker meg nesten hver morgen.. Jeg er sulten hele tiden, og kan lage meg stoore og mektige måltider, som jeg deretter ender opp med å bli kvalm av bare ved å se på, og kjenne lukten av... Jeg er ikke spesielt trøtt, men merker at jeg blir lettere sliten nå enn tidligere. Jeg har litt hodepine som kommer å går, og så er det disse hormonene da, de har både jeg og samboeren fått kjenne på.. Jeg har ikke spesielt dilla på noe, men jeg spiser en del appelsiner, da det er det eneste som frister når jeg er så kvalm. Ellers har jeg fått veldig lyst på Urge-brus! Jeg trener ikke spesielt mye, og spiser ikke veldig sunt, men tror jeg har et gjennomsnittlig godt kosthold:) Vi er begge ganske unge, og gleder oss kjempe mye til å bli mamma og pappa! :-) Vi har valgt å holde den store hemmeligheten for oss selv til uke 12, men jeg valgte i går å fortelle det til sjefen min, da jeg er i ganske dårlig form om dagen.. ( Jobber i sportsbutikk) Jeg hadde selv litt dårlig samvittighet siden jeg bare har vært ansatt der et år, men han tok det fint, heldigvis:) Så nå sitter jeg her og leser på BIM, og venter på at dagene skal gå, så vi kan dele nyheten med familie og venner! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8572198-mitt-svangerskap-uke-910/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå