Gå til innhold

Juni: Fotballgutten kom 06.06.06! Se hit :)


PinkBabyDoll

Anbefalte innlegg

Er imponert!! Hvordan får du ham til å bæsje på do?? Kunne gjerne tenke meg å få Sanna til å gjøre det samme, men aner ikke hvordan jeg skal få det til... Hjelp!! Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snek meginn her jeg :) Vet at svigerinna mi får gutten sin til å bæsje i do, har gjort det fra han var et par mnd, hun ser når han må bæsje og holder han over do til han er ferdig. Har prøvd det selv, men funka ikke her gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det kan bli vanskelig her også... Tror rett og slett Sanna ville latt være å bæsje da... Hun bæsjer ikke his vi er borte heller hun, jaja eb sjelden gang kan det jo skje, men som regel ikke :) Litt sær kanskje ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

han har bæsjet på do siden rett før 6 mnd. fra han var ca 4mnd, så nekten han å bæsje i bleien. bæsjet kun på stellebordet eller andre steder med en gang bleia var av.tok eg på bleia igjen, så ventet han til eg tok den av igjen. så da begynte eg bare å sette han på do da eg tok av bleia, og han bæsjet der fra første gang=) nesten aldri "uhell".nå har eg også kjøpt doring til han:P til å begynne med tok eg han på do da eg så på han at han måtte.(begynte å fise, lagte "bæsjeutrykk" osv.) etterhvert merket eg at han bæsjet på nesten samme tidspunkt hele tiden,så da satte eg han på do på det tidspunket.(etter første luren på formiddagen.) nå setter eg han på do mellom hvert bleieskift, for han har begynt å tisse litt på do også=) holder han fast der, og han lager godlyder og babler med meg mens han sitter der:P når eg hører lyder at det kom noe i do, så skryter eg og sier han er flinke, og da gliser han stooort=) så han er visst bevisst på det=)

 

ble litt langt dette, er dårlig til å forklare:P håper dere forsto=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...