*trinity* Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Det tror jeg det kun er helsepersonell som kan fortelle deg... Man kan sikkert ha en følelse av at hodet er langt nede i bekkenet, men det må vel bekreftes av fagfolk? Ikke at jeg har erfaring av hvordan følelsen av at hodet er festet er... for datteren min hadde aldri festet hodet i forbindelse med fødselen. Jeg fikk versågod å gjøre den jobben som en del av pressingen :-)
mayaya Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Det måles av lege/jm på kontrollene mot slutten :-)
livetimammasmage Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Magen senker seg veldig fort la jeg iallfall merke til, hodet festa seg i uke 37 hos meg, og magen har sunket i stor fart etter det! Sitter godt nedi bekkenet dette hodet ja, så håper det blir en litt raskere fødsel p.g.a det, men kan vel ikke regne med det
Roketikka Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 JOrdmor pleier å sjekke når hver gang jeg er på kontroll! Hun kjenner det utvendig om det er festet eller ikke, men tror det er vanskelig å finne ut av selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå