allima Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 240679...Du har spådd meg gravid, men nå har jeg fått blødning.......................................Ser du fortsatt graviditet????? Ha en flott lørdagskveld!!!!:-) Klem
nattinatt Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hallo Det kan sjå ut som at du var gravid,men no får eg opp at du blir gravid i mai,og at alt går fint.Korleis går det med deg no?Klem til deg
allima Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Åååå, det var egentlig det skjønte:-( Men slik er livet...Tusen takk for at du nok engang bruker energien din på meg!!!:-)Det setter jeg veldig stoooor pris!!!!:-) Krysser fingrene på at mai stemmer og at alt går bra!!:-) Det går nå,men blir litt stresset da...Men får prøve å slappe av..Har du noen gode råd?? Tusen takk for klem! Klem til deg!
allima Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Dytter denne litt jeg... Håper alt står bra til med deg og dine!!:-) Ha en fin kveld!!:-) Klem til deg!
allima Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Dytter denne igjen jeg...Beklager maset!!! Håper alt står bra til!!!:-) Ha en flott kveld!!:-) Klem
allima Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Dytter litt igjen jeg.... Ha en flott kveld!!!:-) Klem
nattinatt Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Hallo Unne deg litt luksus,om du har aledning til det.Spa,eller noko anna sånn godt.Ser deg liggende på ein benk,og bli massert med gode oljer.Det er avslappende det!!Og god mat,og drikke,og gode turer ute.Og som eg har nevnt før her inne tidligere,så er akupunktur flott til å få i sving energiene igjen.Og sove godt.B vit ser eg kan være bra for deg.Har du ein hobby du liker godt?Det roer tankene,og er veldig god terapi i.Masse lykke til,og ha ei riktig god helg.Klem til deg
allima Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2007 Tuuusen hjertelig mange takk for kjempe flott svar!!!!:-)Tusen takk for at du bruker energien din på meg!!!:-)Det setter jeg veldig stor pris på!!!:-) Skal prøve å følge disse rådene!!!:-) Jeg tar vitamintilskudd GRAVID.Der er det b-vitamin...Mener du jeg skal ta noe ekstra??Eller er det nok med disse?? Ja, jeg elsker å synge.... Ser du fortstatt graviditet i mai???? Tusen takk for ønske om lykke til og om å ha ei riktig god helg!!!:-) Ha ei riktig god helg du å!!!!:-) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå