Gå til innhold

Slo seg


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

lillegutten min var på oppdagelsesferd også ville jeg bare klappe han på rompa han var på alle fire, å i det jeg klappa han så mista han balansen å velta så han beit seg i tung han grøt så stakkars. fikk så utrolig vondt av han stakkar lillegullet. følte meg som verdens grusomsete mor. måtte jo ta på han akkurat da men men. var like blid etterpå. det var første gang han slo seg. blir vel ikke siste.

ha en flott kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer nok til å få seg noen trøkker opp igjennom ja :-)

 

Maja hadde blåkul når hun var 3 måneder stakkars :-) Men som regel er de lett å trøste da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...hu frøkna mi ssatt på gulvet og lekte her om dagen, og da hu sku ha en leke som lå litt bak henne på sida, og i det hu sku ha tak i den så datt hu bakover og slo seg i bakhodet..og hu skrek, og da følte jeg meg ille...hadde så dårlig samvittighet, for at jeg ik klarte å ta tak i hu før hun falt..mn dt gikk bra etter hvert...mn dt blir vel flere fall, når hu begynn og krabbe og når hu ska lære seg og gå...må vel regne med en del dulter da..mn ik moro og høre min datter gråte og har vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke siste gang han slår seg, men det er jo aldri morsomt da. Det er godt de glemmer sånt fort! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...