Gå til innhold

Hei alle sammen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Da er vi tilbake fra ferie :-)

 

Vi har hatt det utrolig godt! Maja likte seg kjempegodt - selv om hun synes siesta var litt oppskrytt i begynnelsen ;-) Men ble fort en stor fan! hehe :-)

 

Flyturen gikk over all forventning - heldigvis!

 

Og bollekinnene hennes er 'velbrukt' - tror alle spanjolene (kelnerne vel og merke!) har knepet ned i de:-)

 

Da skal vi bare omstille oss til kulden igjen før vi på nytt setter avgårde på tur :-)

 

 

Ser jeg har litt å lese igjennom forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem til blesten da:) Skulle gjerne ha vært meg, og det blir det forhåpentligvis:) Bra dere hadde en fin tur siden jeg leste her inne at du var syk den første uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var litt av en vind som møtte oss på Vigra ja!

 

Vi hadde ei utrolig flott siste uke, det oppveide for mye ja! :-) Må si jeg så litt svart på det første dagene når mannen min lå rett ut og Maja sov lite... da fikk jeg oppleve hvordan det var å være alenemor til en stor og en liten baby ;-)

 

Puerto Rico er absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Er ikke så galt vær her som det var for ei uke sida, her på Østlandet begynner det i hvert fall å bli fint vårvær! Er så deilig å trille ute om morgenen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du hadde en god tur! Drar til Tenerife om 9 dager nå, så nå kan nedtellingen begynne. Gleder meg til det bilr vår tur ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem igjen :)

Så fint at dokker fikk en flott siste uke hvert fall :o)

 

Hvordan gikk det med lille frøken ute i solen? Var dere noe på stranden? Har så lyst å dra til syden en tur nå atte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til Norge!

Kjedelig med sykdom og spesielt når man er på ferie! Så det er fint å høre at uke nummer to var bedre, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja lå på tepper under en parasoll i bare body og bleie. Hun har storkost seg! Vi var kun ved bassenget på hotellet, det var et stykke til stranden og for å få Maja til å sove på dagen måtte vi ut å trille. Så da var det aller enklest å være på hotellet. Badet kun 2 ganger - for de aller fleste dagene var det for kaldt i vannet - og det siste vi ville var at hun skulle bli forkjølet også! Men hun fikk jo selvfølgelig lov å plaske litt i vannet med beina da de andre dagene :-)

 

Anbefales om dere har muligheten! Jeg var temmelig "bekymret" før vi dro i kjent stil - men vi har hatt det sååå kjekt! Så nå gleder jeg meg faktisk til å dra til Usa - fordi jeg vet hva jeg går til :-) Hun sov faktisk på flyet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...