Gå til innhold

Får dere sove lenge i helgene da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Her har vi annenhver dag i helga som vi sover lenge. Jeg fikk sove til halv 11 i dag, så da må jeg tidlig opp i morgen...Angrer litt på det nå, skulle stått opp i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det alltid, jeg sal vist få sove lenge mandag tirsdag onsdag, og resten sal jeg opp for da jobber han kvelden... Må jo da innrømme at de dagene jeg skel sobve lenge er ikke like lange som han sine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i permisjon, så sto han opp både lørdag og søndag med snuppa og jeg fikk sove lenge. Nå er det han som er i permisjon, og det er jeg som står opp i helgene. Synes det er greiest sånn, jeg ser jo så lite til henne på hverdagene :-( Når begge to skal ut i jobb (fra høsten), så tar vi nok annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står alltid opp med lillemann. Sambo får sove ut i helgene siden han står opp lenge før meg på hverdagene. Heldigvis er Benjamin god til å sove, så jeg er opplagt på dagen. Klager ikke når han sover ca 13t og våkner i halv 8-8 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm...sove? i går natt la jeg meg 5.30 og opp kl 6.30, min mann hadde ikke våknet om huset datt over ørene hans..

har ikke blitt så mange timer søvn de siste 5 årene, rart jeg begynner å se slitt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...