Gå til innhold

Ikke gravid men hvit væske ut brystvortene??

Anbefalte innlegg

Hei.. har et litt kanskje rart sp.mål.. har nå prøvd i ca 8 mnd, venter tr om ca 5 dager.. den siste uka merka jeg at dersom jeg klemmer litt på brystvorten kommer det hvitt ut.. føler meg uggen i magen(som at tr er på vei) og br.vortene har blitt gedigne! vet ikke om andre har opplevd det samme?? vet ikke om jeg er gravid eller noe jeg.. håper på det, men er redd for å få for store forhåpnnger..

takker for svar..

Fortsetter under...

Hej. Det går att ha "vit vetska" "råmelk" fast du inte är gravid..för ca 4år sedan hadde jag en såkallad kjemisk graviditet, egget var påväg att festa sig men släppte, og sen dess har jag haft "råmelk" i brösten. Har det fortsatt etter 4 år og ingen graviditet. Jag har også varit till legen över detta og tagit prov og allt var/är helt normalt. Du kanske bara har överaktiva melk körtlar som meg. Men jag hoppas att du är gravid og att det är därför! kryssar fingrarna för dig. :)

Annonse

ja.. kan vell kanskje det.. føler virkelig kroppen driver ap med meg.. føler meg gravid kvar mnd, med forskjellige symptomer hver mnd.. sikker på at tr kommer sent denne mnd, bare for å gi meg enda større skuffelse når hun først kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...