Gå til innhold

vet dette ikke er et forum for "oss kanskje gravide"..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men det er nå en gang dere som er gravide som har den erfaringen..Så; lurer bare på om det var noen av dere som hadde litt lys brun utflod , liten mengde, et par dager over IKM og allikevel var gravide?

jeg er 2 dager over IKm og har i går og i dag hatt litt av det.. men ingen andre tegn på tanta.. håper i det lengste at det er en liten spire der inne og ikke bare denne forbannede tanta..

har tatt en test i dag tidlig, den var negativ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk litte grann veldig lys, tynn utflod dagen før jeg forventet mens da jeg var gravid. Først trodde jeg at jeg var på vei til å få mensen, men så skjedde det ingenting mer og da jeg testet så var det positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh...anonym,det var da vel et litt hastig svar uten mål og mening??

jeg hadde d slik som deg..faktisk sånn jeg oppdaga at jeg var gravid,for trodde mensen var i anmars,men d ble med det ene papirtørket..derfor testet jeg dagen etter...positivt..har du testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også brunaktig på papiret da jeg skulle hatt IKM som varte bare en dag ved do-besøk.

Tenkte ikke noe særlig på det men ble senere veldig kvalm(3 uker faktisk) før jeg tok en test bare i tilfelle. Og ja den var positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ik når jg hadde el men hadde litt brun utflod forrige fredag til søn var da på dg 36, men har hatt ugjevn syklus så tnkte tr var på vei enda litt sent... fortsatt ingen tr på tir og tok test den var negativ. men i morges tok jg en ny og den var posetiv!!! finns håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for alle svar, man håper jo i det lengste.. men TR har desverre meldt sin ankomst i natt..;( så da er det på'n igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du fikk TR i natt Anonym! Jeg klamrer meg fast litt til....er en-to dager over IKM, og ikke noe tegn til noe annet en mye klart utflod (hver dag i over en uke). Ellers har jeg hatt ømhet og smerter nederst i magen og er trøtt og uten matlyst....

 

Dette er både spennende og skummelt på samme tid....sukk...Så fælt å ikke vite!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...